KONKURS KULINARNY - OGŁOSZENIE WYNIKÓW (18) I GŁOSOWANIE (19).

in #polish6 years ago (edited)

ZWYCIĘZCY KONKURSU KULINARNEGO (18): "OWOCE SEZONOWE"

1 miejsce - 20 punktów
@nwacrypto - 1.140 SBD

2 miejsce - 14 punktów
@mykitchenlab - 0.342 SBD
@rita.foodchannel - 0.342 SBD

3 miejsce - 12 punktów
@grecki-bazar-ewy - 0.456 SBD

Jeszcze raz dziękuję @shogunma za sponsorowanie tej edycji konkursu :)

Nie przejmujcie się jeśli jako organizator jestem wśród zwycięzców. Wygrane SBD z pewnością przeznaczę na którąś z kolejnych edycji konkursu. Jest mi niezmiernie miło że głosujecie na moje posty - dziękuję bardzo! :)

image.png
logo tagu #pl-kuchnia autorstwa @lukmarcus

GŁOSOWANIE na posty zgłoszone w (19) edycji Konkursu Kulinarnego: "WARZYWA SEZONOWE"

(autorzy w porządku alfabetycznym)

@aguta - Cukinie faszerowane mięsem indyczym i kozim serem

@grecki-bazar-ewy - Briam - czyli grecki bigos nie tylko na lato

@mykitchenlab - Dżem z cukinii

@naila7894 - Ulubione sphagetti

@nwacrypto - Frytki z buraka

@rita.foodchannel - Sałatka z cukinii na zimę

@sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem

Na powyższe posty można głosować przez tydzień.

Jeśli kogoś przypadkowo pominęłam to proszę koniecznie i jak najszybciej przypomnieć się w komentarzu!

Zasady głosowania:

  • każdy może zagłosować na 3 posty i przyznać 3 punkty, 2 punkty i 1 punkt
  • osoby biorące udział w konkursie powinny wziąć udział w głosowaniu!!!

Jeśli macie jakiekolwiek uwagi piszcie w komentarzach.

Zapraszam wszystkich do głosowania i wzięcia udziału w kolejnej (20) edycji Konkursu Kulinarnego, której tematem SERY!

Sort:  

O rany! dziękuję bardzo! Cieszę się jak dziecko !

Twoje kulinarne pomysły sa warte punktów!
Gratuluję!

Moje głosy na ten tydzień rozkładaja się następujaco:

3 pkt - Briam
2 pkt - frytki z buraka
2 pkt - ulubione sphagetti

Powodzenia!

Wielkie dzięki! Podwójne ;)

@grecki-bazar-ewy tu @mykitchenlab z konta męża, zagłosowałam jak zawsze, tylko z powodu przejęcia konta przez hakera moje komentarze się nie wyświetlają niestety normalnie, jak to pisze 'due to author's low rating'... zobacz na dole, kliknęłam wyświetl i jest, specjalnie zrobiłam całościowego screenshota ,żeby dobrze było widać.

miło mi za wyróżnienie. jeśli mój komentarz się liczy, to może trochę zmienić wyniki głosowania. jeśli jakkolwiek zajmę jakiekolwiek miejsce, proszę nie przesyłaj nic na moje konto do odwołania, aż sę sytuacja wyjaśni. niby jestem w kwarantannie i ni nie może mi zrobić, ale kto wie... ;-)

pozdrawiam :)

Już znalazłam... dobrze że się odezwałaś!

no, odzywam tu się 'zza krat' :D dzięki Ewa! :)

Jak sprawa z kontem? Masz jakieś wieści? Trzymam kciuki!

niestety nie....we wtorek wieczorem kliknęłam to 'account recovery' i napisałam do supportu, na razie nikt się nie odezwał, dostałam tylko automatycznego maila...napiszę do nich drugi raz, ale nie wiem czy to coś da, jeśli np są zawaleni mailami. sądzę,że jakakolwiek będzie odpowiedź, odpiszą, to tylko kwestia czasu... nie ukrywam, że sprawdzam pocztę kilka razy dziennie! ;-)

Gratuluję wszystkim zwycięzcom ;)

Moje głosy:
3 punkty:@nwacrypto - Frytki z buraka.
2 punkty: @grecki-bazar-ewy - Briam - czyli grecki bigos nie tylko na lato.
1 punkt: @sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem.

3 pkty @rita.foodchannel - Sałatka z cukinii na zimę
2 pkty @mykitchenlab - Dżem z cukinii
1 pkt @naila7894 - Ulubione sphagetti

Bardzo mi miło, dziękuję bardzo ❣

Dodatkowo polubiłam Twoją stronę na fb. Sałatka jest świetna, na bank zrobię.

wow! super, dzięki!

dziekuje :)

Wow ;) Dziękuje wszystkim za oddane głosy !

3 punkty - Frytki z buraka
2 punkty - Briam
1 punkt - Placki z cukini i jarmużu

Wszystko wygląda bardzo apetycznie , cukinia moja faworytka tym razem :)

3pkt -@mykitchenlab - Dżem z cukinii
2pkt -@sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem
1pkt -@aguta - Cukinie faszerowane mięsem indyczym i kozim serem (przepis testuję już jutro :)

Dzięki za głos! Daj znać jak wyszło ;)

3 punkty @mykitchenlab - Dżem z cukinii
2 punkty @grecki-bazar-ewy - Briam - czyli grecki bigos nie tylko na lato
1 punkt @sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem

3 pkt @sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem
2 okt @mykitchenlab - Dżem z cukinii
1 pkt @grecki-bazar-ewy - Briam - czyli grecki bigos nie tylko na lato

Pięknie dziękuję za punkty!

3 pkt @aguta - Cukinie faszerowane...
2 pkt @sweetsandbeyond - Placki z cukinii...
1 pkt @mykitchenlab - Dżem z cukinii
Powodzenia.

Dzięki za głos! :)

Dziękuję @shogunma za głos!

3 pkt @nwacrypto - Frytki z buraka
2 pkt @naila7894 - Ulubione sphagetti
1 pkt @sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem

dzięki:)

Dziękuję również:)

3 pkt @naila7894 - Ulubione sphagetti
2 pkt @nwacrypto - Frytki z buraka
1 pkt @sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu

dziękuję za głos :D!

3 pkt - @naila7894 - Ulubione sphagetti
2 pkt - @sweetsandbeyond - Placki z cukinii i jarmużu ze świeżym rozmarynem
1 pkt - @aguta - Cukinie faszerowane mięsem indyczym i kozim serem

Dziękuję za wyróżnienie!

miło zostać wyróżnionym ! i gatulacje dla pozostałych zwycięzców :) tak myślę, że kiedyś fajnie byłoby pogotować razem!

przez sytuację z kontem będę się rzadziej udzielać, ale nadal będę głosować kiedy będę mogła, jak internet pozwoli (za tydzień jedziemy na 3 tyg do Polski).

fffff, z konkursu na konkurs coraz trundniej wybrać, szkoda że można tylko trzem osobom punkty przyznawać! tyle w was kreatywności i zdolności kulinarnych, pisarskich, fotograficznych,

moi faworyci w tym tygodniu, ciężką drogą selekcji :

3 pkt - @rita.foodchannel Sałatka z cukinii na zimę
2 pkt - @nwacrypto - Frytki z buraka
1 pkt- @grecki-bazar-ewy - Briam - czyli grecki bigos nie tylko na lato

powodzenia konkursowiczom :)

@mykitchenlab (z konta, które wkrótce uruchomię wraz z mężem, bo moje niestety zostało zhakowane...) Pozdrawiam wszsytkich :)

Bardzo mi miło, dziękuję.