You are viewing a single comment's thread from:

RE: W mojej głowie nr06. Potrzeby podstawą do szczęścia [#26]

in #polish2 years ago

Lubię Twój blog i uważam że dobrze Ci idzie pisanie na trudny temat depresji.
Mam nadzieję że opisywanie Twojej drogi do sukcesu dodaje Ci skrzydeł :)

Na marginesie dodam że powinieneś podawać źródła do obrazków i video które dodajesz w poście, a nie są Twojego autorstwa. Źródło możesz dodać pod obrazkiem/video albo na końcu posta a najlepiej zrób to po swojemu :) To jest ważne bo możesz zostać posądzony o plagiat.

Możesz również publikować ten sam tekst w dwóch językach.

Czekam na Twoje kolejne wpisy i pozdrawiam :)

Sort:  

Dziękuję za dobre słowa. 🙏

Zastosuję się do podpowiedzi o podawaniu źródła. Do tej pory tego nie robiłem, bo uznałem że link z YouTube jest łatwy do wytropienia po kliknięciu play, a o obrazkach z internetu nawet nie pomyślałem.
Od następnego posta będę pisał gdzie znalazłem dołączane obrazki. Dziękuję!

Publikuję podobny tekst w dwóch językach, robię to co drugi dzień. Po polsku zawsze cokolwiek więcej i lepiej mi wychodzi, ot ojczysty. Dzięki temu podziałowi zachowuję swoją estetykę i mogę osobno ściągać zależnie od użytego linka polaków, lub ludzi anglojęzycznych na Hive. Nikt nie musi przewijać, ani nie zniechęcę czytającego który zobaczy tekst w niezrozumiałym mu języku.

Teraz piszę serię o ~edukacji naszej różnorodności. Pierwszy odcinek, o płciach społecznych jutro po angielsku, pojutrze po polsku 🙆‍♀️

Do przeczytania, Miłość 💜

Do przeczytania, czekam 💚

Pozdrawiam Ciebie i Przemka (gdzieś się ostatnio zgubił...) 🙂