You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Briam" czyli grecki bigos nie tylko na lato - #pl-kuchniakonkurs

in #polish6 years ago

Mi też się zrobiło bardzo przykro, wierz mi :(

Jeśli źle odebrałam Twoje intencje to bardzo Cię przepraszam. Dobrze wiesz że odkąd dołączyłaś do naszej społeczności starałam się odpowiadać na wszystkie Twoje pytania i pomóc na ile potrafię.

Mam nadzieję że szybko odzyskasz konto i będziemy nadal wspierać się wzajemnie.
Pozdrawiam :)

Sort:  

@grecki-baza-ewy oj no widzisz! zupełnie niepotrzebnie. wybacz mi, powinnam pisać mniej chaotycznie, postaram się poprawić, żeby wszystko było jasne :)

nie szkodzi, cieszę się, że wszystko jest wyjaśnione i obie wiemy , że gramy w tej samej drużynie :) oczywiście Ewa i bardzo jestem Ci wdzięczna za to co robisz dla całej polskiej społeczności na steemit, włączając mnie !

na razie zero odzewu od supportu, też mam taką nadzieję. ona umiera ostatnia ;-)
ja też pozdrawiam :)
@mykitchenlab