Wiosenny spacer po moim ogrodzie - Konkurs "Akcja Inspiracja".

in #polish4 years ago (edited)

Lubię spacerować po moim ogrodzie...

Najpierw rano, żeby zobaczyć co zmieniło się od wczoraj. Drugi obchód robię pod wieczór i znowu wypatruję czy moje roślinki podrosły, czy kwitną lub owocują i czy ogólnie dobrze się czują.

p70t8s.jpg

W Grecji jeszcze nie możemy swobodnie się poruszać, więc podzielę się z Wami fragmentami spaceru po moim ogrodzie.

as1eeg.jpg

Widok na Zachód uwielbiam o każdej porze roku, a wiosną - sami zobaczcie ile jest odcieni zieleni! Często w ciągu dnia siadam i po prostu patrzę na ten krajobraz, ciesząc oczy i duszę. Oprócz zieleni jest i mój "grecki brat polskiego Giewonta" :)

z9he7d.jpg

hrtnp4.jpg

9jt25v.jpg

Większość wiosennych kwiatów już przekwitła. Jeszcze trzymają się ostatnie tulipany a nowa piwonia przywieziona z Polski przez moją Mamę zaskoczyła nas wczesnymi kwiatami.

rxrtxn.jpg

Zakwitły również pierwsze róże, bzy i goździki a filadelfia ma już pączki. W maju będzie dużo więcej kwiatów więc czekam cierpliwie.

2q2vel.jpg

4igw2c.jpg

Mam sporo drzewek owocowych. Grusze, pigwy, nieśplik i morele już przekwitły.

n2hawl.jpg
malutkie morelki

Jabłonki i śliwy troszkę się ociągają ale pięknie kwitną drzewka cytrusowe i pachną rozkosznie na całą okolicę.

8ijz8d.jpg
kwiaty pomarańczy

2axmlk.jpg
będą grapefruity

Jeszcze szklarnia i warzywniak.
W szklarni mam rozsady na warzywniak ale pomidory, ogórki i papryki już się w niej zadomowiły.

l1wrwg.jpg

Kilka krzaczków papryki przetrwało zimę w szklarni i nadal kwitną.

ddlqhv.jpg

W ogródku warzywnym rosną już kabaczki, bakłażany i nowalijki. Są jeszcze zioła... dużo pachnących ziół!

67av4s.jpg

zqup8x.jpg
u sąsiadów pięknie kwitnie glicenia

Zdjęcia własne by @grecki-bazar-ewy.


Pierwotnie opublikowano na Grecki Bazar Ewy. Blog na Hive napędzany przez dBlog.

Sort:  

U mnie mniej więcej tak :)

94325679_2595694297358582_4985487678012129280_n.jpg

Też ładnie i wiosennie :) Pozdrawiam :)

Ślicznie! Aż ciepłym powietrzem powiało. :)

Posyłam więc jeszcze więcej ciepła :)

Piękny ogród a widoki za oknem to prawdziwy skarb ...

Dziękuję :)
Ze względu na ten widok z greckim Giewontem zbudowaliśmy dom właśnie w tym miejscu.

Piękny ogród i okolica gratulacje :D