Muzyczny wehikuł czasu odc. 1 - zespół Test

in #polish7 years ago

Intro

Wpis ten ma w zamiarze być pierwszym w serii, ale czy to będzie seria wpisów, to już zależy od odzewu (potencjalnych) czytelników.

Zamiar

Jak już wspomniałem w moim pierwszym wpisie mam nieco lat na karku, więc chciałbym wam w tej serii zaproponować krótkie wycieczki moim muzycznym wehikułem czasu.

Ograniczenia

Mój muzyczny wehikuł ma jedno ograniczenie: poruszamy się w czasie i obszarze PRL. Dla tych, którzy z historią Polski nie kolegują się najlepiej: to czasy, gdy papier toaletowy był na wagę złota, nie wspominając o innych produktach. Z mego punktu widzenia czasy "demokracji ludowej" miały coś, czego dziś w Polsce mi brakuje: muzykę na dobrym poziomie, artyzm, kunszt, coś, czego nie potrafię do końca wyrazić w słowach. A może to tylko nostalgia za młodością?

Pierwszy przystanek wehikułu

Kojarzycie Wojciecha Gąssowskiego, tego co śpiewał taki szlagier "Gdzie się podziały tamte prywatki"? Jeśli nic wam to nie mówi, to spytajcie rodziców, albo o co najmniej dwie dekady starszych.

Ale Gąssowski to również wokalista pierwszego hard-rockowego zespołu polskiego o nazwie Test. Już kończę i zostawiam wam ich muzykę (lata 70-te XX wieku)

Sort:  

follow :)
Nie koniecznie za "Test" ale za cały wehikuł :)

Dałem "Test" raczej jako ciekawostkę, której nawet często takie zgredy jak ja nie znają

Dobrze zrobiłeś :) Czekam na kolejny przystanek Twojego wehikułu :)

Chciałbym w przyszłych tekstach przeczytać coś więcej niż dwa zdania, a potem filmik z albumem.

Zanotowane