Program dla dzieci.

in #polish4 months ago

Lubię ogladądać telewizję śniadaniową,zachwycają mnie tematy i problemy poruszane. Człowiek może pomyśleć o matko jaka ja jestem mądra!!!🤣
Robią tam ludzi za idiotów!
Dziś pani w plastikowych paznokciach sprzątała balkon.

20240404_092845.jpg
Porady nie wiem dla kogo!? Solą czysciła ślad po doniczce, który można by usunąć czystą wodą. Zardzewiałą barierkę polecała zetrzeć folią aluminiową. Popsikać zaleca odchody po ptakach...
Ja tej Pani poleciłabym umyć sobie przed programem buty tymi środkami.
Może to być trochę trudne przy tych paznokciach.

20240404_092932.jpg
Ktoś tam chyba też zauważył te brudne podeszwy.
Obserwuję teraz dużo ludzi w super rzesach i fryzurach , ekstra kreskach na pół czoła ale brak już im czasu na umycie butów.
Ostatnio miałam własnie w kuchni taką kelnerkę w takich brudnych adidasach i pełnym makijażu.
Juz sobie wyobraziłam inne części garderoby.
Dziewczyna uczennica drugiej klasy gastronomicznej miała nakryć stół. Sztućce , talerz i szklankę.
Na kartce miała namalowany obrazek własnoreczny jak mają być ułożone sztućce. Niestety na tej instrukcji nie miała narysowane jak ma być nóż , więc dała ostrzem w złą stronę.
Zapytałam ją dlaczego nie sprawdziła sobie na telefonie jak ma być nakryty stół?
Nastolatka szczerze odpowiedziała: No racja nie pomyślałam!
Kiedyś obserując swoje dzieci , myślałam , że są opóźnione z 5 lat za moim pokoleniem , które wiedźy szukało w książkach. Teraz uważam , że te nastolatki 17 letnie mają poziom 7 latki. Zastanawia mnie czyja to wina???
Myślę , że nasza, bo robimy wszystko za dzieci.
Ja w wieku 18 lat miałam już swój stary dom i musiałam sama w nim sobie radzić. Żyć bez ciepłej wody i bez wygód.
Niedawno ubezpieczając dom i samochód w dokumentach miałam napisać czy w domu mieszkam z DZIECKIEM DO 26 LAT!!!
Biedne stare dzieci...