Moje odpowiedzi na konkurs #pl-filmy edycja 4

in #polish6 years ago (edited)

movieprojector55122_640.png
Źródło:
https://pixabay.com/pl/projektor-filmu-projektor-55122/

Witam Państwa bardzo serdecznie:)
Tematyka filmowa była mi bardzo bliska w "dawnych czasach" :) Teraz trochę mniej, ale nadal lubię obejrzeć jakiś dobry film czy serial. Oto moje odpowiedzi:

1. Jaki jest Twój ulubiony film?
12 małp przychodzi mi do głowy jako pierwszy. Oczywiście są inne, ale jak ma być jeden, to niechaj będzie ten :)

2. Przy jakim filmie ryczysz jak bóbr?
Pamiętam, że płakałem na końcówce filmu Najlepsi z najlepszych :)

3. Jaką filmową postacią chciałbyś być?
Wiedźminem :)

4. Której aktorki nie możesz zdzierżyć na ekranie?
Jakoś nie przekonuje mnie Agata Buzek.

5. Jaki jest Twój ulubiony aktor?
Jest kilku, których bardzo cenię, ale Brad Pitt jest moim ulubionym.

  1. Jaki serial mógłbyś oglądać bez końca?
    Battlestar Galactica oglądam już po raz kolejny :) Przyjaciele też byli na tapecie nie jeden raz :)

7. Który film animowany potrafi obudzić w Tobie dzieciaka?
Smerfy chyba cofają mnie do czasów dzieciństwa.

8. Jaką aktorkę z radością obserwujesz na ekranie?
Mila Jovovich

9. Który aktor powinien według Ciebie zająć się czymś innym?
Kiedyś lubiłem filmy ze Stevenem Seagalem ale ostatnie jego dokonania zmuszają mnie do stwierdzenia, że powinien zająć się czymś innym.

10. Jaki jest najczęściej oglądany przez Ciebie gatunek filmowy?
Fantastyka, sensacja i komedia w tej właśnie kolejności

11. Ścieżkę dźwiękową do którego filmu kochasz najbardziej?
Każdy kawałek z filmu Blues Brothers wprawia mnie w radosny stan :)

12. Który reżyser powinien Twoim zdaniem tworzyć w nieskończoność?
Lubię filmy Tarantino, więc może on ? :)

13. Którego artystę ze świata filmu chciałbyś przywrócić do żywych?
Charlie Chaplin był geniuszem swoich czasów.

14. Jaki jest Twój ulubiony czarno-biały film?
Palce !!! Pance ??? Jak rozpętałem II Wojnę Światową

15. Jaki film jest według Ciebie największym nieporozumieniem?
Szarknado będzie tutaj dobrym wyborem :)

16. Który polski film jest według Ciebie najlepszy?
Seksmisja rządzi :)

17. Jakiej filmowej postaci nienawidzisz?
Obcy jest bardzo złym potworem z kosmosu - nienawidzę go:)

18. Jaka filmowa scena najmocniej utkwiła Ci w głowie?
UWAGA SPOILER Końcowa scena w filmie Mgła, gdy ocaleni uciekając w samochodzie i słysząc okropne dźwięki dobiegające z mgły postanawiają się zastrzelić. Dla ostatniej osoby zabrakło kuli, rozwiewa się mgła...
A tam ukazują się żołnierze szukający ocalałych... Mocna rzecz...

19. Za co uwielbiasz kino?
Za możliwość przeniesienia się do innej rzeczywistości.

20. Dlaczego marnujesz swój czas na oglądanie filmów i seriali?
Marnuje swój czas na tyle zupełnie niepotrzebnych rzeczy, że ten przeznaczony na oglądanie filmów i seriali wcale nie uważam za zmarnowany :)

Sort:  

Dzięki za udział w konkursie!

Czytając Twój opis końcowej sceny z "Mgły" stanęła mi ona przed oczami. Naprawdę mocna jest. Zresztą cały film mi się podobał, a nie wiem dlaczego jest raczej słabo oceniany przez społeczność Filmweb.

Witamy w konkursie i życzę powodzenia.