You are viewing a single comment's thread from:

RE: [GS:Symbiont] Legion [1-01]

in #polish6 years ago

Nigdy nie idzie tak, jak powinno... W umyśle kolektywu pojawiła się zamglona sugestia.
"Zmieńmy się w wilka - to typowo leśne zwierze, więc nie będzie budziło zdziwienia w razie kontaktu. Jest szybkie, więc oddalimy się znacznie, zanim ktoś tu dotrze. Dodatkowo jego sierść ochroni nas przed ewentualnym zimnem. A jak szczęście dopisze, to i coś upolujemy, aby zaspokoić głód... Chyba, że jest jakiś inny pomysł ?"

PS.
Ponieważ jestem przez przypadek sprawcą utraty dziewictwa Twojej wielce ciekawej gry :) to jeszcze nie wiem, czy jest dopuszczalne coś takiego, jak napisałem powyżej ? Czy można pisać coś na kształt kontynuacji Twej opowieści, czy chodzi tylko o wskazanie konkretnej decyzji, a opowieść będziesz snuł już Ty ?
Jeżeli wchodzi w grę tylko ta druga opcja to mój wybór to decyzja nr 3 - Zamiana w dorosłego wilka, średnich rozmiarów, o kolorze sierści odpowiedniej do pory roku, aby mógł bezpiecznie przyczaić się w lesie.

PS2.
Wstęp jest iście mistrzowski, czyta się go wyśmienicie. Podejrzewam, że taki Mistrz Gry jak Ty, który potrafi snuć takie opowieści,to prawdziwy skarb...

Sort:  

Jedno i drugie jest jak najbardziej dopuszczalne. W Twoim przypadku wskazałeś (i ładnie uzasadniłeś) decyzję oraz wygląd formy, której przyjęcie proponujesz.

Chociaż, powiem szczerze, nieco mnie zaskoczyłeś. Spodziewałem się komentarzy bardziej na kształt:

"decyzja nr ..."

A w przypadku gdy występuje dodatkowe pytanie o detale (tak jak tutaj) to:

"decyzja nr ... kształt taki, albo jak z tego obrazka tutaj"

...i koniec. Niemniej jednak, bardzo miło się czyta dodatkowy wewnętrzny dialog, wraz z uzasadnieniem danego wyboru. Nie jest to konieczne, ale bardzo konkretnie się prezentuje ;]

Co do kontynuacji samej historii, będzie to moje zadanie. Wy natomiast będziecie podejmować decyzję w najważniejszych jej momentach. W niektórych przypadkach będzie konieczność podjęcia decyzji bardziej opisowej (tak jak tutaj - wybranie wyglądu samej formy).

Dziękuję. Postaram się to w miarę regularnie wrzucać jeżeli nabierze prędkości ;]

PS. Jako że powinienem być tutaj neutralny, uznajmy że mój "upvote" nie ma żadnej mocy.