[PL] Wieści + Programowanie

in #polish7 years ago
"Chwilę mnie tutaj nie było", to zdanie, które zmuszony jestem wypowiadać co jakiś czas, jak wielu z nas, po powrocie do miejsc, w których uprzednio nasz czas się dopełnił. W tym tygodniu wreszcie zbiorę się i znów polecę do Nowego Jorku. Przywitają mnie te same kobiety w biblijnych strojach na Times Square, oczekujące po pięć dolarów za zdjęcie, rękę poda zgiełk Union Square bądź głównoparkowy gwałciciel, czekający na mnie po zamknięciu. Stany Zjednoczone, a w szczególności Nowy Jork, to takie miejsce, gdzie krzyżują się drogi wielu osób, które o sobie już dawno zapomniały. Zresztą, mą myśl doskonale przekazał niegdyś, podczas EKF, Oktawian Jaworek, tj. "człowiek wczoraj był na Wall Street, dzisiaj w Sopocie, za tydzień wraca i to nie jest już nic dziwnego". Przy okazji mojego pobytu w tym mieście zamierzam, tak jak zapowiadałem, wybrać się do Parku Steemit, który jeśli mnie pamięć nie myli znajduje się w Brooklynie. Wybór dzielnicy uznaję za ciekawy, acz sam wybrałbym bardziej turystyczne miejsce, gdyż wydaje mi się, że miejsce przyciągnie jedynie pasjonatów. Ideą tego parku powinno być to, żeby ludzie "z zewnątrz" mogli przypadkiem natknąć się na informacje nt. Steemit. Cóż, każdy twórca ma jednak swoją receptę.

Abstrahując od tego tematu, w wolnej chwili zapragnąłem poduczyć się programowania i napisałem prosty program, który przy użyciu bibliotek steem automatyzuje głosowanie na treści z naszej społeczności. Temat rozwinę po przylocie do NY. Program sam w sobie wymaga testów i nie zawiera wiele opcji, ale opublikuję go, gdyż chciałbym wysondować czy jest sens w ogóle to rozwijać. Zacząłem go pisać bardziej dla siebie, ale potem pomyślałem, że może tym mniej technicznym też się przyda, więc dorobilłem GUI. Z założenia, głównym celem jest wspieranie twórców, którzy nam odpowiadają, nawet kiedy nie mamy czasu czytać tego, co napisali. Zdarzało mi się wielokrotnie, że czytałem artykuł danej osoby i okres payout już minął przez co nie mogłem na wspomniany artykuł zagłosować. Jeśli ufam pewnym autorom i chcę ich wesprzeć, a jestem zajęty w danym tygodniu to SteemiTAG (tj. wspomniany program) rozwiązuje mój problem. Ich artykuły zaś mogę spokojnie przeczytać nawet za miesiąc. Bez dalszych wstępów (na to przyjdzie pora), oto screenshot:


Tak czy siak, w najblizszym czasie postaram sie przedstawic na Steemit parę moich projektów, które komuś mogą się wydać ciekawe ;) Tymczasem, do zobaczenia!
Sort:  

Nieźle :D Pozdrawiam! :)

Widzę się w spisie - jest lajk :)

Haha, no pewnie! :)

jeżeli projekt będzie open-source, możesz liczyć na moje głosy :)