HiveFest is coming

in #polish3 years ago

hivefest_attendee_card_hallmann.jpg

Wczorajszy post @ewkaw zmotywował mnie do tego, by zakończyć mantrę pt. "jutro to zrobię" i zarejestrować się w końcu na HiveFest. Zwłaszcza, że jeszcze tylko przez kilka dni można to zrobić za darmo.

Przy okazji zainstalowałem sobie AltspaceVR na Queście, zarejestrowałem konto i ogarnąłem avatara. Jeśli więc ktoś chciałby mnie znaleźć w rzeczywistości wirtualnej, to wyglądam tak:

obraz.png

Sam Altspace wydaje się być spoko. Osobiście wolę RecRoom, który oferuje sporo prostych gier (od paintballa po coś w rodzaju tenisa), ale podejrzewam, że czynnikiem, który zdecydował o wyborze jest opcja 2D (RecRoom chyba czegoś takiego nie ma).

Niestety przy okazji testowania Altspace'a potwierdziły się moje obawy co do granic mojej wytrzymałości na wirtualnym HiveFeście. Godzina to chyba max na spotkanie w goglach na głowie. Mam wrażenie, że niektóre aplikacje jakoś lepiej wpływają na oczy, a inne gorzej. Altspace należy do tej drugiej kategorii. Może to kwestia kolorów.

W każdym razie cieszę się, że będę mógł wziąć udział w tym wydarzeniu. Krakowskie spotkanie w 2018 roku odpuściłem (ze względu na koszty). Wtedy musiałbym przyjechać z Rzeszowa. Tegoroczny HiveFest będzie dla mnie najbliżej z wszystkich, bo w Królestwie Bez Kresu... gdzie trzymam gogle VR.

obraz.png

BTW, jeśli ktoś chciałby wziąć udział w HiveFeście a nie ma gogli, to może z nich skorzystać w KBK. Jak już wspomniałem - wygodnie się z nich korzysta tylko przez pewien czas. Można więc się nimi dzielić.

Sort:  

Haha no pięknie z tymi uszami. Wszyscy będą wiedzieć, że to Ty :D
Dzięki, już tam ide!

Jedyne czego mi brakuje w wersji 2d (z tego co widziałam jak wyglada 3D), to to, że nie można rękami machać.
Fajnie, że się zdecydowałeś :)

Plusów wersji VR-owej jest więcej. Pomijając fakt, że po godzinie oczy bolą, to jednak można się faktycznie poczuć jak w innym świecie. Można realnie chodzić (jeśli ma się wystarczająco duży pokój), brać do ręki przedmioty etc. Ja bardzo propsuję VR odkąd kupiłem pierwsze gogle. A technologia wciąż idzie do przodu i doświadczenia są coraz lepsze. Tak, że czasem zastanawiam się czy to nie doprowadzi nas do świata znanego z Black Mirror. Na ten moment jednak widzę w tym spory potencjał doświadczania rzeczy poza zasięgiem (np. wyprawy na Biegun Południowy), zwłaszcza dla ludzi wykluczonych (np. tak chorych, że nie mogą podróżować).

W 2D też można chodzić i brać przedmioty. Chociaz to tylko za pomocą myszki i klawiatury.
Nie miałam przyjemności testować gogli, więc nie wiem jak to jest tak do końca. Porównywałam jedynie fimly z gogli z tym co sama widziałam w 2D. Na pewno gogle są lepsze, bo jednk jest się w tym świece a nie przed monitorem.
Nie przywykłam jedynie do mówienia do monitora :p

Będę :)

image.png

Kogo ja widzę, to ty jeszcze żyjesz?!
Pamiętaj o potwierdzeniu (@mys pisał wyżej o tym jak coś) 😃

No hejko. Już wszystko zrobione ;)

A gdzie czapka pirata? ;)