Jak przetransportować piec z Zabrza do Krakowa?

in #polish10 days ago

Niemal równo miesiąc temu napisałem, że fajnie byłoby kupić piec do wypału ceramiki, robić w KBK warsztaty i zachęcać ludzi do publikowania efektów na Hive. Założenie było dość proste: ceramika jest tak popularna, że uczestnicy takich zajęć spokojnie pójdą na układ wpis za wypał. A jak już przejdą piekło onboardingu i opublikują pierwszy post, to jest szansa, że zostaną na dłużej.

No i cóż, jeszcze nie wiem jak będzie z tym "zostaniem na dłużej", ale piątkowe warsztaty pokazały, że ceramika była całkiem dobrym pomysłem. Bardzo szybko wypełniliśmy limit uczestników. Z zapisanych 11 osób przyszło 9, a 8 opublikowało swoje prace. Przy czym 7 wpisów pojawiło się na zupełnie nowych kontach założonych w KBK podczas warsztatów. Obecnie trwa głosowanie na najlepszą pracę (zachęcam do udziału), bo dodaliśmy do tego element konkursu. Taki układ wydaje się być najlepszy.

Wróćmy jednak do pieca. W swoim wpisie sprzed miesiąca pisałem, że można byłoby go kupić ze środków Value Planu. Możliwe jednak, że w ogóle nie będzie to konieczne. Przynajmniej przez jakiś czas. Otóż, jeden z uczestników "Blockchainowego piątku", Paweł, działa w organizacji, która ma na stanie piec do wypału ceramiki. I ten piec jest nieużywany. Pojawiła się więc opcja, że może mogli by nam go pożyczyć. Kilka dni temu Paweł potwierdził, że jest zielone światło. Jest tylko jeden problem. Piec trzeba przewieźć z Zabrza do Krakowa. Niestety w zwykłym samochodzie osobowym za bardzo się nie zmieści (ma 77 cm x 60 cm). Trzeba jakiegoś małego dostawczaka lub kombi.

Na razie nie mam pomysłu jak zorganizować ten transport. Ale czasem "ktoś coś" i problemy same się rozwiązują. Zostawiam więc to tutaj przypominając, że w sobotę mamy w @krolestwo warsztaty Hive i spotkanie #polish.

Sort:  

Jak nic nie znajdziesz to spróbuj tutaj sobie wycenić. Korzystałem z tej firmy, mogę polecić. Szybko i tanio, sprzęt nienaruszony. Odbierają ręcznie niestandardowe przesyłki, nawet znoszą z bloków. Za podobny gabaryt z wyniesieniem od kogoś i dostawą pod adres, 350km, sprzętu około 50kg płaciłem 100zl brutto, nie opłacało mi się jechać samemu (ale to ponad rok temu więc ceny pewnie inne) https://www.ctlgroup.pl/cennik

Dzięki! Liczyłem, że pojawi się taki komentarz i się nie zawiodłem :) Możliwe, że skorzystanie z tej usługi będzie najlepszą opcją.

Nie, żebym ich bardzo zachwalał tak jest ale spoko firma bo robią dużo niestandardowych usług, przed odbiorem mogą Ci sprawdzić towar czy się zgadza, komuś zapłacić gotówką za niego, a przede wszystkim mogą odebrać towar który nie jest pakowany w karton i nie leży na palecie (dwóch panów niosło ręcznie).

Na google mają 4.8 przy ponad 1000 opinii więc chyba nie jestem jedynym zadowolonym klientem.

Słabo się reklamują, szukałem teraz tej firmy z 15 minut, już myślałem, że nie znajdę, ale znalazłem 😁

Robiąc inne wyceny transportu miałem przestrzał cenowy około 300-700zł a ta firma zrealizowała zlecenie za 100zł (trochę się bałem, co tak tanio), ale wszystko było okej, pewnie dlatego ich zapamiętałem.

Niestety dosłownie przedwczoraj pozbyłem się mojego kombika.

Co za pech…

Obawiam się, że moja Micra tym bardziej nie pomieści :c ale trzymam kciuki