You are viewing a single comment's thread from:

RE: Panele słoneczne czy warto w to inwestować?

in #polish6 years ago (edited)

Ciekawy artykuł. W Australii mają nawet kryptowalutę (Power Ledger) do rozliczania nadwyżki energii produkowanej przez gospodarstwa domowe.

PS. Zamień jeden z tagów na pl-artykuly, trafi dzięki temu do większej ilości osób.

Sort:  

Dzięki,
Też o tej walucie słyszałem, ciekawi mnie jak to wygląda w praktyce i jakie dodatkowe korzyści mają z tego tytułu posiadacze instalacji fotowoltaicznych

Niestety nie znam szczegółów. Nie ukrywam, że kupiłem sobie kiedyś trochę tych tokenów, zaintrygowało mnie zastosowanie i zachęciły opinie na temat opłacalności (faktycznie zyskałem na nim), ale jak w praktyce wygląda jego zastosowanie to nie wiem.

Przyznam, że zaciekawił mnie ten temat a zwłaszcza w połączeniu z tokenami.
Czekają nas ciekawe czasy i kierunek w którym to wszystko zmierza

Jeszcze jedna uwaga z innej beczki zupełnie. Z każdym oddanym głosem na Steemicie jego siła maleje. Możesz ją sobie sprawdzić tutaj: https://steemnow.com/@cherrymonster

Każdy głos zmniejsza siłę o 2%, które odnawiają się w ciągu 2 godzin. Domniemywam, że możesz o tym nie wiedzieć, bo siła Twojego głosu spadła do 42% ;)

Dzięki za informację! Wiedziałem, że spada ale nie wiedziałem gdzie sprawdzić. Moja codzienna praca nie pozwala mi regularnie głosować, więc jak co jakiś czas się mocniej wypstrykam to chyba nic złego:) ?

Ja tylko informuję. Steemit jest fajny, ale dość skomplikowany. Mi długo zajęło ogarnięcie tego co tu się wyprawia :)