You are viewing a single comment's thread from:

RE: 🇵🇱 Steem(it) w pigułce...

in #polish6 years ago

Hej. Dopiero teraz zauważyłam tego posta, jestem nowa i chciałam zapytać,czy jest jakaś podstrona dla rysowników? często mówi się o dlive albo dtube, ale czy istnieje jakaś podstrona właśnie typowo do artów, i nie mam na myśli koniecznie tylko zrzeszająca ludzi z polski.

Miło byłoby na ten temat coś więcej się dowiedzieć, ale przyznaje jestem tu kompletnie zielona.

Sort:  

Hej, nie kojarzę dedykowanych interfejsów Steem dla rysowników, więc chyba najlepszym sposobem aby dotrzeć do szerszego grona będzie używanie tagów takich jak #drawing, #sketch, #art, co już robisz ;-)

Masz fajną kreskę, trzymam kciuki i życzę powodzenia ;-)

Dzięki wielkie za odpowiedź, poradę i za miłe słowa 😉
I dziękuje za follow'a również 😊