You are viewing a single comment's thread from:

RE: Random update from my life [POL/ENG]

in #polishlast year

Kamyczki znam. Nawet jako osoba, która kilkanaście z dzieciakami zrobiła i kilka znalazła mam jakieś spostrzeżenia. Ogólnie zabawa ssie przez to, że jest prowadzona na Facebook i wyszukiwanie swoich kamyczków po czasie jest niemożliwe.

Zaciekawiłeś mnie tym promowaniem Hive przez kamyczki, bo taki był mój pomysł zainspirowany w/w zabawą (mam nawet specjalny papier). Czekam aż whyhive.co przejdzie ostateczną weryfikacje i tam walnąłbym qr-code. (@engrave). Jak widać nie byłbym z tym pierwszy. Jesteś w stanie to odszukać?

Sort:  

https://ecency.com/created/hive-127783
Tutaj jest community, niespecjalnie żywe, ale coś tam się kiedyś działo. Też myślałem o tym, że QR, logo i krótki opis byłyby super.