You are viewing a single comment's thread from:

RE: Albo jesteś katolikiem, albo nikim. Ale tak na serio

in #polish5 years ago

Herbacyanymag: Bo jak widać księża kary wiecznej się nie boją, spokojnie można się nawrócić przed śmiercią, jak już chcica i możliwości nie te.

Sarmaticus: Nie mam pojęcia co się dzieje w sercu któregokolwiek człowieka. Gratuluję że Ty potrafisz przeniknąć czyjeś serce i wiesz czy piekła się boją czy nie. A nawrócenie w ten sposób nie działa. Polecam zapoznać się z grzechem przeciwko Duchowi Świętemu.

Nie potrafię przenikać serc, ale jeśli ktoś grzmi z ambony o wiecznym potępieniu, a potem idzie z ministrantem używać sobie w najgorszy sposób cieleśnie, to nie można powiedzieć, że się boi kary wiecznej, bo raczej szukałby pomocy, żeby uporać się z problemem i ze strachu przed samym sobą bał się wyjść z łóżka, a nie pisał kazania w przerwach między jednym, a drugim stosunkiem.

Na starość pewnie przyjdzie trwoga i będzie czynny żal.

Film oglądała moja żona, a ja siedziałem w tym czasie na laptopie i nie wytrzymałem dłużej niż 10 minut i przeniosłem się do kuchni. Przy drugim sprawcy musiałem wyjść. Krew mi się gotowała, a same opisy zdarzeń obrzydzały, ale nie winny film, a Ci którzy się tych obrzydliwości dopuszczają, a dzieje się i nawet może w tej chwili i to nie ważne, czy uzbecki, czy młody ksiądz, czy nauczyciel, czy sąsiad, czy ojciec.

Trzeba powiedzieć jasne głośne nie i być wdzięczny za każde słowo sprzeciwu (czym jest ten film), a nie gadać farmazonów o atakach na kościół, cywilizację łacińską.

Sort:  

Pedofilia jest stanem chorobowym, więc taki ktoś może się bać, może się sobą brzydzić i może nie umieć się powstrzymać i nie umie i nie ma odwagi by prosić o pomoc.

Trzeba skutecznie walczyć z, trzeba zawsze pomagać wszystkim ofiarom i trzeba dbać o bezpieczeństwo, zwłaszcza dzieci. Państwo zaś musi bezwzględnie i surowo karać takie przestępstwa.
Trzeba też jednak dbać o zbawienie wszystkich. Trzeba też walczyć w obronie porządku cywilizacji łacińskiej, również dla bezpieczeństwa dzieci teraz i w przyszłości.