You are viewing a single comment's thread from:

RE: TRAIL @SP-GROUP-UP - nie marnuje swojej mocy

in #polish5 years ago (edited)

Rozwiązanie to nie jest głupie. Nawet jak często udaje nam się wykorzystać dziennie całe 20 voting power, to warto się zabezpieczyć przed np gorszym dniem i marnowaniem voting power przez ustawienie np, żeby trail działał przy 95% voting power.

Myślę, że trail @sp-group-up myślę, że nie jest to najgorszy wybór. Z znanych mi trailil, to jest jeszcze @diosbot.

Zawsze można stworzyć swoje traile z wybranych osób. Warto poobserwować jak kto głosuje, a można to zrobić np tak https://steempeak.com/@sp-group-up/trail

Jestem przeciwnikiem marnowania voting power, bo społeczność traci, a zbudowany tak kiedyś Steem Power do was wróci ;)

Sort:  

to warto się zabezpieczyć przed np gorszym dniem i marnowaniem voting power przez ustawienie np, żeby trail działał przy 95% voting power.
Gdzie znajdę taką opcję?

steemauto.com (prostszy) lub steemrewarding.com (dużo opcji, sam nie korzystam).

Steemauto na początku konfigurujesz od jakiego poziomu voting power ma działać.
Potem możesz wybrać trail - głosować jak ktoś inny lub fanbase - głosować na danego autora.

Ale jak wybrać, żeby głosowało automatycznie np jeśli mój VP skoczy np. powyżej 90% bo ja widzę tylko takie same opcje w steemauto jak w pkt 5, chyba, że mam skorzystać z steemrewarding?

Nie, możesz w steemauto.

https://steemauto.com/dash.php i na w dolnej części

Przechwytywanie.PNG

W moim przypadku używa głosu jak mam powyżej 70%