You are viewing a single comment's thread from:

RE: albo rybka, albo pipka

in #polish6 years ago

Ktoś tu wklejał link do profilu na WEKU który jest identyczny jak MK. Połącz te dwie sprawy do kupy :)

Ktoś tu ma klapki na oczach i nie czyta ze zrozumieniem. Porównaj dwa teksty:
"Partyjny bełkot to nie informacja"
"Partyjny bełkot to jest informacja"

Pod wklejonym linkiem, może warto było przeczytać odpowiedź MK

Teraz zadaj sobie pytanie, który może być prawdziwy i czemu sobie wekuwianie (tu jest podpowiedź) kpią z @mmmmkkkk311 od września.

Bo dla nich jest jedynie dawcą SP.

Skąd się bierze wartość STEEM, odpowiedź z spekulacji, ale tak naprawdę potrzeba jest tego, żeby ludzie chcieli posiadać SP, bo sama spekulacja to droga do donikąd. Jeśli ktoś wyprzedaje udziały we firmie, to nie widzę sensu, żeby reszta udziałowców ładowała w niego hajs, bo taki sens jest tego całego SP.

@gtg (top polski delegat, bo widzę, że kolega nieobeznany z światem) powiedział na katowickim MeetUp, że może będzie zmuszony zrobić powerdown, bo utrzymanie infrastruktury serwerów kosztuje, tak więc niektóre osoby są zmuszone, choć każdy przypadek jest inny, ale tylko szczury uciekają z tonącego statku przy pierwszych objawach uszkodzenia.
Też podnosiliśmy temat 13 tygodni na power down i wyszło, że według wspomnianego delegata powinien być co najmniej dwa lata, może gdyby był taki okres steem nie miałby aż takich problemów. @gtg wołam, żebyś mógł ewentualnie sprostować, jeśli źle coś przytoczyłem.

Myślisz, że weku też hostują za darmo? Idą na to steem/etherum/czy inne rzeczy które od was pobierają. Dlatego czemu mamy karmić żmiję, która nas pokąsa, bo ludzie zrobili łaskawie ctrl+v z weku?

Sort:  

Nie chce mi się nawet pisać o tym dziadostwie.
Mój ID tam też jest, bo znany Steemowy scammer pozakładał konta o takich samych nazwach jak użytkownicy na Steem tylko po to by zgarnąć ogromną ilość nagród w tamtejszych żetonach.
Weku wygląda jak nieudolny klon Steema, bez najważniejszych jego właściwości, ale jeśli ktoś nie widzi różnicy, cóż.
Wartość STEEM to nie tylko spekulacja, na SF jeden człowiek opowiadał fajną analogię z wyspą i tym skąd tam bierze się wartość i pieniądz.
No ale nie będę się rozpisywał w takim wątku bez sensu.

Rozumiem. Nie chodziło mi o to, że to tylko spekulacja, ale raczej głównie na chwile obecną. Wartości większość nie dostrzega. Przykład cena po niezbyt szczęśliwym hf20 nawet trochę rosła kiedy steem prawie leżał, więc większość obracających walutą nawet nie wie co się dzieje.
Dzięki za wypowiedź, choć głównie wołałem, bo bałem się, że coś przeinaczyłem lub nadużyłem twojej wypowiedzi z Katowic ;)