PELE-MELE

in #polish5 years ago (edited)

Wpis konkursowy

  1. Na długo przed tym, jak założyłam konto i zaczęłam pisać. Dowiedziałam się od użytkownika @voxmortis i chyba jego pierwszego zaobserwowałam.
  2. Kawa, papierosy i kicki mojego królika.
  3. „1001 sposobów na robienie wszystkiego” (jestem prawie pewna, że istnieje taki podręcznik).
  4. „Spodnie z Gsu”
  5. Dziś przezwyciężyłam swoje skąpstwo i zamówiłam buty.
  6. Stosuję rynsztokową ekspresję słowną.
  7. No a kiedy dziecko?
  8. „Paranorman” na Netfliksie – wiem, nie jest to krótka animacja, ale nic innego mi chwilowo nie przychodzi do głowy.
  9. Ulubiony blog „Niepodlewam”, na steemicie jeszcze nie mam ulubionego.
  10. „Wszyscy leżymy w rynsztoku, ale niektórzy z nas patrzą w gwiazdy” - Nobby, „Na glinianych nogach” Terrego Pratchetta.
  11. IMAG0334.jpg
  12. Uśmiech ukochanej osoby.
  13. Czerń i biel.
  14. Skuter Vespa.
  15. Ruskie.
  16. Już raczej nie będę ani kierowcą stara, ani reporterem wojennym.
  17. Nigdy nie jestem w pełni zadowolona ze swoich wypowiedzi, a tu wcale jeszcze ich wiele nie ma, ale szczególny dla mnie jest wpis o Guciu, bo pisałam go samymi emocjami. https://steempeak.com/polish/@holdyourdream/gucio-pozegnanie
Sort:  

Twój post został podbity głosem @sp-group-up oraz głosami osób podpiętych pod nasz "TRIAL" o łącznej mocy ~0.20$. Zasady otrzymywania głosu z triala @sp-group-up znajdują się tutaj, w zakładce PROJEKTY.

@wadera

Chcesz nas bliżej poznać? Porozmawiać? A może chcesz do nas dołączyć? Zapraszamy na nasz czat: https://discord.gg/rcvWrAD

co się stało z numeracją od 5-tego punktu w dół?
troszkę Ci się zlał tekst i przez to ciężko się czyta, bo nie wiadomo jakiej odpowiedzi dotyczy dana kwestia.

ciekawe (złote) myśli :) , ale może jakaś mała edycja tekstu :)

Na steempeak i partiko jest normalnie, ale na steemicie faktycznie klops, postaram się to rychło poprawić. Chyba stało się tak dlatego, że pisałam "na brudno" w zewnętrznym edytorze i tam coś sobie pochrzaniłam. dzięki za zwrócenie uwagi :)
edit. Poprawiałam i poprawiałam i nic się nie zmieniło.

Congratulations @holdyourdream!
Your post was mentioned in the Steem Hit Parade for newcomers in the following category:

  • Pending payout - Ranked 9 with $ 2,96

I also upvoted your post to increase its reward
If you like my work to promote newcomers and give them more visibility on the Steem blockchain, consider to vote for my witness!

!tipuvote 2 hide