Artykuł o Steemie w Empiku!

in #polish6 years ago

Wczoraj podczas rozmowy z @barbarosa na czacie doszedłem do wniosku, że jeśli chcę promować Steem poza platformą to powinienem bardziej pokazać się społeczności. Niewiele osób wie, że prowadzę profil @ilovecryptopl i większość w ogóle mnie nie kojarzy. Postanowiłem, że częściej będę się chwalił moją pracą na rzecz promocji naszej platformy.

Jak ostatnio pisałem, jutro będę gościem w To The Moon, gdzie przez godzinę będziemy rozmawiać o Steemie.

Zapomniałem jednak pochwalić się moim artykułem o Steemie dla firmy w której pracuje - Sprawnego Marketingu - organizatora największej marketingowej konferencji w Polsce, siostrzanej firmy dla I Love Crypto (fanpage Sprawnego).

IMG_4430.JPG

IMG_0946.JPG

W artykule postarałem się wytłumaczyć w przystępny dla marketerów sposób dlaczego warto zainteresować się Steemem i dlaczego odwraca porządek do którego zostaliśmy przyzwyczajeni przez najpopularniejsze platformy społecznościowe.

Wytłumaczyłem skąd biorą się pieniądze, jakie są sposoby na otrzymywanie pierwszych tokenów i podałem parę case'ów.

Całość dość mocno uprościłem (np. nie tłumaczyłem różniczy pomiędzy SBD, Steemami i SP, czy nie tłumaczyłem zasad działania kuracji), aby nie wprowadzać zbyt wielu nowych pojęć, zasad i w konsekwencji nie przytłoczyć czytelnika, który o podejściu proponowanym przez Steema słyszy pierwszy raz :) Dodatkowo o przed wysyłką do korekty o przeczytanie poprosiłem kilka osób, które nigdy wcześniej nie słyszały o naszej platformie, aby powiedziały czy całość jest zrozumiała.

IMG_0679.JPG

Magazyn Sprawny Marketing jest do kupienia w Empiku, większych kioskach, tutaj oraz podczas szkoleń Sprawnego i konferencji I Love Marketing (o której opowiem trochę później).