Moja jutrzejsza prelekcja o Steemie

in #polish6 years ago

Drodzy Steemianie!

Ostatnio zostałem zachęcony do dzielenia się tutaj różnymi formami promocji Steema, w których uczestniczę, także na początek chętnie przedstawię jedną z nich.

Zostałem zaproszony do wzięcia udziału w jutrzejszym Meetup Blockchain Business Poznań, aby przedstawić naszą platformę uczestnikom konferencji. Będą to głównie osoby posiadające własne firmy i często szukające możliwości promowania swoich brandów, dlatego myślę, że mogą być zainteresowani możliwościami, jakie daje cały ekosystem Steema.

39777292_482853758847462_8049552071789117440_n.jpg

Kim jestem?

Na codzień pracuję w I Love Crypto i Sprawnym Marketingu. Wprowadziłem obie firmy na Steema i jestem odpowiedzialny za ich konta na naszej platformie. Oprócz tego prowadzę kanał na YouTubie oraz DTubie.

Co da nam moja prelekcja?

Sądzę, że pokazanie tak ciekawej i zmieniającej dotychczasowy porządek ekonomi na jakiej opiera się Steem pomoże przyciągnąć na platformę osoby chętne do tworzenia treści związanych z ich marką, gotowe inwestować w SP i wspierać polską społeczność.
Właśnie to staramy się robić z I Love Crypto (szczegóły dotyczące nadchodzącej współpracy już niebawem). Skoro ta firma została tak dobrze przyjęta przez Steemian (za co serdecznie dziękujemy :) ) to warto, żeby pojawiło się tu więcej marek.

Będzie mi bardzo miło jeśli znajdziecie czas i pojawicie się na Blockchain Business. Nagranie z mojej prelekcji będzie opublikowane na DTubie i DLive'ie na koncie I Love Crypto.

Wejście jest bezpłatne. Więcej informacji o wydarzeniu: https://www.facebook.com/events/196895174491176/permalink/241613810019312/

Sort:  

Powodzenia! Przygotuj sobie zgrabną odpowiedź na najpopularniejsze pytanie, a mianowicie: "Skąd się biorą pieniądze na Steem?"

Chyba najcennijszy tip jak można dostać :)

Najłatwiejszy sposób do wytłumaczenia, jaki ja sobie wypracowałem przez ponad 2 lata można usłyszeć tutaj (od 29m45s):

Oczywiście, czekamy na nagranie :)

To dzięki Tobie i Twoim nagraniom zainteresowałem się Steemem :)

Na to pytanie odpowiadam też w moim artykule dla magazynu Sprawnego Marketingu. Ale trafna uwaga, bo faktycznie na początku jest to zaskakujące.

W razie jakichś wątpliwości z czymkolwiek odnośnie Steem, co miałoby być poruszone w prelekcji, możesz wpaść na https://steem.chat/channel/polish (trzeba założyć osobne konto). Jest tam dużo pomocnych ludzi, odpowiadają dosłownie w 3 sekundy (czyli od razu w następnym bloku) ;)

Wiem, wiem - przeważnie piszę tam jako I Love Crypto :)

Faktycznie, masz rację :D

czyli od razu w następnym bloku

to by mogło sugerować osobom postronnym, że steem.chat jest również oparty o blockchain, a wszystko co się tam napisze jest również zapisywane na Steem. Sprosuje tylko. Nie jest. Kolega chyba zartował :)

Tak, tak, to taki żart, ale mający dużo wspólnego z prawdą :D Nawet wspomniałem, że trzeba założyć osobne konto :)

Congratulations @hopyt! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Cześć hopyt!
Tak obiecałem przesyłam Tobie mój D.Tubowy kanał

Problem z D.Tube'm mam taki, że filmu kilka dni po wrzuceniu przestają się odtwarzać. Znalazłem informacje, że serwery automatycznie usuwają "stare" filmy. Daj znać co twoim zdaniem jest przyczyną problemu?!