Jak pisać szybciej na klawiaturze? [Poradnik]

in #polish6 years ago (edited)

Hej, to już mój drugi post, jestem nowy w takim "blogowaniu" Dzisiaj będę chciał wam przedstawić poradnik w postaci: Jak pisać szybciej na klawiaturzę. Zaczynamy? :)
Zacznijmy od tego, że dobra klawiatura to podstawa - na myśli mam jakąś klawiaturę mechaniczną, fakt droga sprawa, ale chociaż wygodniej i lepiej. Oczywiście nie jest to obowiązkowe.
A więc:

  1. Na sam początek najlepiej pobrać program RapidTyping
  2. Musimy poświęcić dla tego programu kilka dni, jeżeli już to zrobicie to najlepiej później ćwiczyć na stronach WWW.
  3. W wyszukiwarkę polecam wpisać: Pisanie bezwzrokowe, jest taka strona dlatego tam zachęcam was na dalszą naukę.
  4. Po jakimś czasie na pewno będziecie szybciej pisali, dodatkowo bez patrzenia na klawiaturę.
    Wiem co mówię - byłem najlepszą osobą w szkolę jeżeli chodzi o pisanie bez błedów/szybkość. Tak, mieliśmy konkurs. Ale na komputerze spędziłem kilka lat, także trening czyni mistrza.
    Kursy płatne nie są opłacalne, wystarczy trochę czasu i samo wyjdzie.
    Wytknijcie mi jakieś błędy jeżeli robię coś źle, mam na myśli ogólny post.Klawaiturkaaa.jpg
Sort:  

chociaż sam piszę już z dużą szybkością to fajnie się czytało :)

Wielkie dzięki, nie wiedziałem o czym napisać.
Może trochę nakierowałem trochę osoby które wolno piszą ;)

można też dodać ułożenie dłoni :) FDSA lewa ręka \ JKL: Prawa ręka
sam pisze bardzo szybko i nie zerkam też na klawiaturę.

Congratulations @ikriw! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!