Dieta keto - podsumowanie trzeciego tygodnia

in #polish3 years ago

Mija trzeci tydzień odkąd jestem na diecie Keto. Na dzień dzisiejszy ważę 109,8 kilograma, cukry wahają się pomiędzy 91 a 111, czuję się dosyć dobrze. Siła powróciła i samopoczucie też.

dieta-ketogeniczna-przykladowy-jadlospis-zasady-efekty-skutki-uboczne-i-wady-2441998.jpg

Przez cały ten tydzień starałem się utrzymywać węglowodany na poziomie 10% i tłuszcze na 70%. Nie zawsze się udawało, czasami przekroczyłem o 3-4 %. Do diety włączyłem też wiele warzyw na patelnię z Biedronki. Czasami dokładałem kurczaka a czasami po prostu same warzywa z przyprawami.

Właśnie te warzywa powodowały przekroczenie o te kilka % węglowodanów. Z niektórych zestawów usuwałem ziemniaki, marchew, żeby obniżyć zawartość węglowodanów.

To by było na tyle co do mojej diety keto i całego tygodnia. Zauważyłem że teraz chudnę wolniej. Zdaniem niektórych że to właśnie prawidłowo, być może. Ważne że waga spada i że czuje się świetnie.

Zdjęcie pochodzi ze strony polki.pl