Pytanie

in #polish3 years ago

Dziś próbowałem zrobić wypłatę HIVE i tutaj nie miłe zaskoczenie, mam podać hasło do konta. Kurczę nie mam tego hasła co robić. Czy muszę założyć nowe konto a to po prostu stracę? Ktoś może coś poradzi. Szkoda by było to wszystko stracić.

Sort:  

Wszystkie hasła (klucze) do konta masz w portfelu, zawsze tam były. Warto je skopiować również na kartce, na wszelki wypadek.

Zrzut ekranu 2020-12-03 164029.png

Nie do końca, klucze są zasłonięte, po próbie zalogowania się klucze nadal są zasłonięte. Przy próbie zalogowania się poprzez hivesigner muszę podać hasło skąd je mam wziąć. To samo jest gry chce sprzedać hive i wysłać na swój portfel.

chyba chodzi o to że musisz założyć sobie konto na swój email żeby mieć dostęp do hivesigner. ale do tego jest potrzebny główny klucz do konta mam nadzieję że masz go zapisanego gdzieś. tym kluczem odblokowujesz też widoczność kluczy. na Steemit chyba było trochę inaczej

A korzystałeś już z hivesigner? Podczas pierwszego logowania podałam swoje hasło i z niego korzystam cały czas.
Po zalogowaniu do portfela widzę swoje klucze, te prywatne trzeba odsłonić (show).

Już udało się, musiałem założyć tam konto i uzyskać hasło. Dziękuję wszystkim za pomoc.

używasz tych samych kluczy co w systemie steem wszystko powinno działać. wysyłasz na giełdę i masz na giełdzie

Udało się, miałeś racje, klucze ze steem-a pasowały :)