LSK --> Druga inwestycja

in #polish7 years ago

Witam.

Po dłuższej przerwie od pierwszej inwestycji na giełdzie przyszedł czas na drugą. Pierwsza inwestycja w BTC, póki co przynosi zysk, prognozy są zadowalające, więc czekam na lepsze czasy. Miała to być inwestycja na dłuższą metę, wiec tak zostanie, bo wzrost paru złoty mnie nie ratuje, żeby wymienić auto ;-)

Kolejna inwestycja po dłuższej analizie przypadła na LSK, chciaż kusiło na BTC, ponieważ praktycznie w każdym artykule, które czytałem, to ludzie widzą w niej przyszłośc. Wracając do LSK , jak wiadomo jest on oparty na platformie do tworzenia aplikacji w języku JavaScript. Z zawodu jestem informatykiem , więc wiem , że JavaScript jest używany do większości przy tworzeniu stron internetowych , również aplikacje na smartfony . Język JavaScript ma wielką przyszłość, a więc siłą rzeczy Lisk również.

Szykuję nam sie wydanie nowej wersji LSK SDK, które zaplanowane jest na grudzień 2017. Dlatego postanowiłem zainwestować w LSK 1000 zł, oczekując na to wydarzenie, bo może oznaczać gwałtowny wzrost wartości Liska.

A jakie jest wasze zdanie na temap LSK ?.

Pozdrawiam

Sort:  

Też czekam aż lisk wystartuje, z tego co czytałem jak wszystko wypali co mają zrobić, można się spodziewać że lisk może dojść do ceny ETH ale czy pójdzie tak wysoko w górę, szczerze bardzo bym chciał. Czekam cierpliwie i nie sprzedaję, zobaczymy co czas pokaże.

Dokładnie, dlatego postawiłem jak dla mnie na grubszą inwestycje licząc na spore zyski za rok moze dwa ;-)

Też na to liczę.

Congratulations @jakubj! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got a First Reply

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!