Dlaczego publikuję codziennie? | VLOG codziennik

in #polish4 years ago

To dwunasty dzień codziennego nagrywania i publikowania. Dziś opowiadam dlaczego publikuję codziennie, co mi to daje i jak mogę pomóc Tobie :-)

Adres bloga, który wspominam: https://wideowbiznesie.pl

Wszystkie odcinki tego vloga kręcę szybko i montuję na bieżąco w telefonie lub tablecie korzystając z aplikacjach mobilnych.
Jeśli chcesz zobaczyć filmy, w których więcej czasu poświęciłem na nagrywanie i montaż, sprawdź tu:

- film o zajęciach w szpitalu psychiatrycznym
- relacja z podróży na meetup Patronite
- unboxing gry Iterate - Product Development Game
- relacja z warsztatów - Iterate Product Development Game Workshop

Polub, komentuj, subskrybuj, udostępnij - tak pomagasz rozwijać ten kanał nie ponosząc kosztów :-)

Możesz też wesprzeć moją pracę przez serwis Patronite
👉 https://patronite.pl/PiotrCzarniecki

Jedna kawa w miesiącu i już jesteś Patronem :-)

Sort:  

Spróbuj może coś uploadować na @threespeak
Może uda wam się polepszyć wynik z patronite

https://3speak.co/

Był też dtube i kiedyś coś tam wrzucałem. 3speak lepsze?

Wypróbuj i sprawdź co bardziej ci będzie pasować i lepiej realizować twoje potrzeby.
Wydawało mi się też, że wrzuciłeś ten sam filmik po raz drugi, unikaj tego proszę.

Dzięki, będę pamiętał. Wrzuciłem testowo coś, co już opublikowałem, żeby nie było szkoda gdybym zrobił coś źle :-)

Wypróbuj i sprawdź co bardziej ci będzie pasować i lepiej realizować twoje potrzeby.
Wydawało mi się też, że wrzuciłeś ten sam filmik po raz drugi, unikaj tego proszę.

Dzięki, nie znam, spróbuję poznać :-)