You are viewing a single comment's thread from:

RE: [Film na wieczór #17] World War Z

in #polish5 years ago

A ja właśnie za to uwielbiam te wszystkie horrory o zombie, że mało to wszystko logiczne. Ludzie zachowują się dziwnie, zbyt odważnie, głupio, ale ja nie muszę wtedy myśleć, bo akcja mi na to nie pozwala.
Film ten oglądałam ostatnio i bardzo mi się spodobał. Z tym, że tak jak mówię... jak jest panika, w miare dobra charakteryzacja, APOKALIPSA to potrafie przymknąć oko na wszystko inne co jest beznadziejne w produkcji. Taka moja ślepa miłość do zombie :)

Sort:  

Polecam 28 dni później, dobry horror (a właściwie dramat psychologiczny z alcją) w tym klimacie.

Posted using Partiko Android

"World War Z" nie widziałem, ale za to "28 dni później" jak najbardziej. I byłem bardzo mile zaskoczony - film z zombie, który naprawdę trzymał poziom! Świetny klimat.
Szkoda, że "28 tygodni później" to słabizna...