Dobry wieczór Państwu!

in #polish2 years ago

Długo musiałem się przekonywać, ale w końcu nadszedł ten moment i najwyższa pora napisać: Hello WorlD!

Hive'a założyłem za namową @hallmann, jako wierny obywatel @krolestwo.

Jestem ojcem i nauczycielem, zajmuję się nauczaniem czarnej magii matematyki. Do Królestwa Bez Kresu trafiłem, kiedy w okresie największego lockdownu szukałem przystanii dla Czwartkowych Wieczorów Dyskusyjnych, które założyłem 4 lata temu i które prowadzą ku świetlanej przyszłości. Pod koniec zeszłego roku podjęliśmy największy dotychczas wysiłek organizacyjny i zarejestrowaliśmy się jako Towarzystwo Czwartkowe.

Nie pozostaje mi teraz nic innego jak osobiście poznać specyfikę i możliwości tej, nowej dla mnie, Platformy. Na razie wygląda obiecująco - edycja tekstu bardzo na plus względem pewnej monopolistycznej korporacji z branży SM.

Kto wie? Może obok Linuxa, odkrycie Hive'a i PeakD będzie trzecim najważniejszym przełomem technologicznym w moim życiu?

W każdym razie - Ahoj, Przygodo! 😃

271779542_312544867591123_6531308897661914372_n.jpg

Sort:  

Myślę, że trafiłeś w dobre miejsce!

No, jo tyż mom tako nadzieja;)

Co do platform - Ecency ma fajną apkę na komórkę, Travelfeed.io dobrze się spisuje do opisywania podróży, a za pomocą Engrave możesz zrobić własny blog (stronę internetową) bazujący na hive

Dzięki! Z przyjemnością wypróbuję. Ecency jest powiązane z PeakD albo Hivem?

Ecency to odpowiednik PeakD. Oba korzystają z Hive i są w sumie czymś w rodzaju terminalu. Post opublikowany w Ecency jest też widoczny w PeakD.

Dzięki za odpowiedź!

@romualdd kiedyś pisał o matematyce. Możecie założyć Gildię Matematyczną :P

Wchodzę w to :p

Brzmi dobrze :P na wszelki wypadek - followuję :p

Witamy! 🙂

Dziękuję! 🙂

Powitać!

Pozdrawiać!

Welcome kamil.ambrozy!
Ecency is fastest website, mobile and desktop application that improves your experience on Hive.

Use Ecency daily to boost your growth on platform!

Support Ecency
Vote for new Proposal
Delegate HP and earn more

Congratulations @kamil.ambrozy! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 10 upvotes.
Your next target is to reach 50 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Month - Feedback from day 25
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

no wreszcie 😛

"Wreszcie"? 😮 Czy my się już znamy? 😅

a nie, skądże.
staram się po prostu czytać ze zrozumieniem :)

Długo musiałem się przekonywać, ale w końcu nadszedł ten moment i najwyższa pora napisać: Hello WorlD!

Miło powitać :)