Sort:  

Widziałem ten film z pinć tysięcy jak nie więcy, zatem zmykać nie będę :)

Sam nie uważam tego filmu za horror, ponieważ nie wystraszył mnie, a raczej wywołał obrzydzenie. Ale nie chciałbym być zamknięty w metalowej puszce z czymś takim po środku Antarktydy.

Pod względem technicznym i efektów specjalnych film był (i jest) majstersztykiem. Wtedy efekty specjalne były robione za pomocą mechatroniki, a nie komputerowo. Nawet dziś efekty specjalne robią wrażenie. Widzicie, nawet Palmer się nad tym rozpłynął XD

Upvote'a dam później ponieważ wczoraj się wypstrykałem z Voting Powera do 50%. Chcę poczekać aż mi wróci w okolice 100% bo wczoraj sobie doładowałem Steem Power.

Bardzo fajny post, skusił mnie do obejrzenia tego filmu, gdyż nie miałem jeszcze okazji! Fajny pomysł :)

Świetny pomysł na posty. Uwielbiam filmy, ale horrorów nie oglądam, nie znoszę się bać. Chętnie poczytam Twoje skrótowce :)

Bardzo dobry post i super pomysł na serię!

Film mi się bardzo spodobał. Taki klimat odizolowania od świata, poczucie zamknięcia na małym obszarze z morderczą bestią nieziemskiego pochodzenia powoduje, że widz czuje spory niepokój.

A oglądałeś może prequel do "Coś"? http://www.filmweb.pl/film/Co%C5%9B-2011-401773
Ja jeszcze nie i się zastanawiam czy warto.

A ja raczej nie polecam nowego "Cosia". Kompletnie nie ma klimatu oryginału. Są tam ogromne ilości bardzo słabych efektów CGI które nawet nie zbliżają się do pierwowzoru i raczej powodują uśmiech politowania niż jakikolwiek niepokój. W dużej mierze ten film nie jest prequelem ale quasi-remakiem. Na plus kilka "mrugnięć okiem" dla fanów poprzedniej części.

Dzięki wielkie za opinię! Właśnie widzę, że ocenami to on nie błyszczy, przychylny komentarzy też zbyt wielu nie widziałem.