Sort:  

Dobrze że o tym wspominasz, ale on nie musi się martwić o płacenie podatków bo nic nie zarabia. Ja mam nadzieję że za kilkanaście lat gdy w Polsce będą rządzić przedstawiciele narodu a nie popychła wybrane przez szefów partii, on będzie mógł powrócic do tego postu i powiedzieć: patrzcie ja mając 14 lat byłem świadomy i walczyłem z tym chorym pseudodemokratycznym systemem


Pieniądze wypłacę jak będzie rządzić II RP. :P

Dzięki. :D https://steemit.com/polish/@polskiarrow/dlaczego-zydzi-chca-do-polski
Napisałem posta wyjaśniającego dlaczego żydzi chcą tak bardzo do Polski.

To patrz teraz.
NIE BĘDĘ PŁACIŁ PODATKÓW
BĘDĘ HANDLOWAŁ NARKOTYKAMI I BRONIĄ
A DO POLITYKÓW BĘDĘ STRZELAŁ.
Teraz czekam co się stanie.

Prawda. Blockchain nie zapomina:)
Miłego dnia:)

To prawda, że blokchain nie zapomina... ale też chroni. Tu nie da się namierzać użytkowników. A jeśli chodzi o deklarowanie przestępstwa. Dla mnie przestępstwo to zabicie, pobicie, zgwałcenie innej osoby itp. Napisałem, co myślałem o III RP i nawet jeśli ktoś inny na Steemit mi to wytknie, to co? Czy protestujący w Solidarności dbali o opinię publiczną ludzi dostosowujących się do PRL? Otóż nie! I dlatego część z nich została zapamiętana jako bohaterzy narodowi.
PS. Z bandyckimi podatkami dochodowymi nie da się walczyć, bo pracodawca odprowadza je za ciebie. Jednakże tam, gdzie się da... Ile ludzi pracuje na czarno i nic im się nie dzieje?