Abraham Lincoln portrait art.

in #polish6 years ago

Love his grace <3

"Most folks are about as happy as they make up their minds to be". (Abraham Lincoln)

Do you have your favourite quotes? If yes, please feel free to share with us ;) and rememmber - do not stop yourself from beeing Happy.

Jestem zadowolona z efektu "dostojności", który chciałam uzyskać przy tym portrecie.

"Większość ludzi ma tyle szczęścia, na ile sobie pozwoli". (Abraham Lincoln)

Pozostawiam do przemyśleń, miło by było przeczytać wasze interpretacje tej sentencji, a może macie swoje ulubione cytaty, którymi zechcecie się podzielić?

36222912_2004132069662166_9204959890013945856_n.jpg
Abraham Lincoln wool art, wykonany z wełny, artist Katarzyna Sajko, malwa deco, 2018.

Kat,

Sort:  

interpretacja: każdy tworzy własnego matrixa więc o te doświadczenia z niego się rozchodzi ;)

Bardzo ładne dzieło :-) Brawo Ty:-)
"Jes­teśmy tym, co o so­bie myśli­my. Wszys­tko, czym jes­teśmy, wy­nika z naszych myśli. Naszy­mi myśla­mi tworzy­my świat"- Budda

Dokladnie! Ja mam ten problem ze oceniam swiat swoimi kategoriami, co oznacza ze dobrze mi sie zyje. Natomiast podejrzewam, ze kazdy ocenia sadzac po sobie, i tak, sposob w jaki widzi innych ludzi swiadczy tylko o strefach w ktorych sam ma braki, noedociagniecia, lub wiare, sympatie, zrozumienie. Nie kazdy wie, ze patrzymy na innych jak na lusto, swoje wlasne odbicie.

Niesamowity artyzm Kasiu! Gratuluje:)
Nie mam chyba takich szczegolnie ulubionych cytatow i rzadko cos cytuje, ale przemawiaja do mnie slowa Jezusa (i czasem, w pewnych chwilach, gdy potrzeba mi wiary powtarzam je sobie): "wierzcie, a otrzymacie, szukajcie a znajdziecie"...:)