Mój dzisiejszy sen

in #polish5 years ago

Dzisiejszy post miał być inny, o planach, podsumowaniach, optymistyczne nudy. Ale miałam sen, który muszę wam spontanicznie opowiedzieć.

3BB70CCC-418D-4886-8A74-474F5A2E7D30.jpeg

Otóż śniło mi się, że @mmmmkkkk311 był neurobiologiem i programistą sztucznej inteligencji. Wszedł w mózg kota i mówił przez niego ludzkim głosem. Później spotkałam @rozku, która trzymała identycznego kota i twierdziła, że on mówi, jednak przy tym drugim nie chciał się wypowiedzieć, tylko mówił 'miau' ludzkim głosem.

To chyba nadmiar AI w moim życiu i wyrzuty sumienia, że nie mam wystarczająco dużo czasu na steemit 😸 Mam nadzieję, że też się trochę pośmiejecie.

PS @mmmmkkkk311, czy jesteś neurobiologiem? :D bo z moim mózgiem coś chyba nie tak!

Sort:  

PS:
"..tylko mówił 'miau' ludzkim głosem"
😂
"miau" to wybitnie w ludzkim języku :))
hahah

Ok - mówił MIAŁ :D

Nie, nie jestem neurobiologiem i nie zhakowałem Twojego mózgu, to mogła zrobić @rozku

"paczcie go", jak zwalił na mnie!
ale który haker Ci się przyzna, że ma władzę nad mózgami (kotów:)

Mam nadzieję, że nie wziąłeś tego do siebie :) niezła abstrakcja

Abstrakcja, która wkrótce może stać się rzeczywistością. Zasadniczo to nie mam nic przeciwko rozwojowi AI ale nie podobają mi się interfesjsy typu mózg-maszyna które coraz częściej powstają, czipowaniu ludzi też jestem przeciwny.

Oczywiście podzielam Twoje zdanie. Jest dużo zastosowań AI które są etycznie uzasadnione, maszyna może bardzo efektywnie pomagać ludziom w pracy, ale są granice.

hahahh :)))
😂
a ja właśnie pisze posta o moim Kocie!!
serio!!

cały czas mam zaciśnięte kciuki! 😘

Dawaj Kajtka miauuu😉😹😹

Czekam na post :D 😘

😽

Hahahaha krejzoleee

😂
Oby więcej takich snów, obudziłam się śmiejąc 😂

Congratulations @katayah! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Meet the Steemians Contest is over - Results are coming soon ...

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!