You are viewing a single comment's thread from:

RE: Świadomy Polak - STOP 5G - Neos.News.

in #polish4 years ago

to zabawne ale w tym samym czasie co sie ciebie zapytałem to ktoś mi to podlinkował na tej grupie co stworzyłem na fb już się tam zalogowałem ale na razie czuje się jak 1 dnia na steemie XD

Sort:  

Weź... jak tam pierwszy raz wszedłem to było.. ja pier&^%$%$#@!#@$% co tu się odstawia.. nie wiedziałem od czego zacząć... czułem się jak w szuflandii Był taki natłok informacji i aspektów że łeb mi eksplodował

no więc właśnie... Jest jakaś instrukcja? XD

Wiesz co nie ma jako takiej instrukcji ale jest diskord, z wieloma tematycznymi kanałami. Tam użytkownicy chętnie pomagają w ogarnianiu tego całego zamieszania, bynajmniej na na takich trafiłem. https://discord.gg/vAB2Zxn
zaloguj się zobacz poczytaj dział ogólne .. tylko cierpliwości jak coś bo jest nawał ludzi po ostatnich filmach promocyjnych.

no właśnie się wczoraj dołaczyłem do discorda ale jeszcze nie miałem czasu niczego ogarniać.