Sort:  

Trudno się z tym nie zgodzić... Obyśmy tylko zdążyli uciec, jakby co, hehe.

Tak jak powiedziałeś trudno zdecydować.. mi się wydaje że ta opcja może być najrozsądniejsza ale oczywiście twoja decyzja też nie jest zła.. W sumie @iwanov pozostawił ans w sytuacji w której nie ma dobrych wyborów :D

Trochę mało tych naszych jaźni :) jakby było więcej, to wyłoniła by się jakaś decyzja, a tak to nie wiadomo co począć :) Na szczęście mamy kogoś kto ostatecznie zdecyduje ;)

myślę ze mało osób widziało wpis też i zadało sobie trud aby go przeczytać bo kolega @iwanov dopiero się pojawił. w sumei dam reestem na gre bo jeszcze tego nie zrobiłem.

Ja zresteemowałem na samym początku, ale mam słaby zasięg :)
Kiedyś muszę znaleźć trochę czasu i ogarnąć Twoją SubSteemię :)
A potem dołączyć do grupy podwodniaków ;
Bo na razie tylko czytam i obserwuję...

Myślę że ilość jaźni się zmieni, ja zrobiłbym tak samo jak khrom tak że nie opisuje nowego rozwiązania tylko upvotuje