You are viewing a single comment's thread from:

RE: Wysłuchanie publiczne ws zamordystycznej ustawy 1846 oraz konkluzje.

in #polish2 years ago (edited)

Jeśli kogoś stać jedynie na imputowanie za niskiego ilorazu inteligencji na bazie osobistych uprzedzeń to sam się powinien zastanowić nad swoim.

Ta kobieta jest Lekarzem medycyny należącym do polskiego towarzystwa lekarzy i naukowców. Jeśli zarzucasz jej takie prymitywne kłamstwo jak przestawianie nazw województw na wykresie bo rozmazane plamy z prawej strony wykresu różnią się od rozmazanych plam na lewej stronie i chociaż nie masz pojęcia co tam jest napisane to zakładasz że jest to oszustwo to powinieneś to najpierw udowodnić i na przykład postarać się znajdując lub też prosząc o wykres jakim się posługuje.

Ja tylko przekazuję to co prezentuje lekarz którego argumenty do mnie trafiają i są potwierdzeniem tego co wiem. Ty z kolei bawisz się w strażnika jedynej słusznej prawdy który jak to zwykli robić tacy jak ty, nawet nie zadał sobie trudu o sprawdzenie informacji które krytykuje.

Twoje wykresy niczego nie dowodzą ponieważ nie wiesz jakimi jednostkami posłużono się na wykresie.

Jeżeli są to np dane % i po prawej mamy % wyszczepionych na 1000 mieszkańców a po lewej np % zachorowań na 1000 mieszkańców to twoja analiza jest nic nie warta.

Każdy z występujących na publicznym wysłuchaniu miał zaledwie 2 minuty aby zaprezentować swoje stanowisko jakość transmitowanej przez system rządowy transmisji była z kolei niska i niezależna od uczestników więc nie można tu też zarzucać od razu braku rzetelności w podawaniu(słownie) jednostek i tłumaczeniu wykresu ponieważ mogła ona wystąpić z powodu narzuconego czasem pośpiechu.

I co na bazie tego zarzucasz mi szerzenie fakeów? Po pierwsze szukałem tych wykresów zanim napisałem artykuł w lepszej jakości niestety nie udało mi się ich znaleźć ( to tak jak byś chciał mi zarzucać ze tego nie robiłem) po drugie zamieszczony tu wpis to moja osobista relacja z OFICJALNEGO rządowego wydarzenia i jest tylko moją opinią bazującą na tym co tam zobaczyłem i na bazie mojej oceny rzetelności. po 3 od kiedy hive jest platformą do szerzenia bezpodstawnej prewencyjnej cenzury?

Skąd więc zerowanie moich wpisów?

W czym wpisy innych użytkowników którzy wyrażają swoje opinie na bazie tego co wiedzą są lepsze? Skoro uważasz że padłem tu ofiara dezinformacji to po pierwsze skutecznie to udowodnij po drugie zamiast tłamsić swobodę wypowiedzi i umniejszać wartości mojej publikacji sam napisz rzetelne sprostowanie?

Zadałem sobie trud aby obejrzeć materiał wyłuskać z niego pewne informacje i napisać to w formie autorskiego wpisu tutaj. Możesz nie pochwalać jego treści i uważać go za fałszywy ale odbieranie mu nagrody za to wykorzystując narzędzia hive które miały ponoć służyć do zwalczania plagiatów, nadużyć i spamu kiedy wpis NIE JEST ani plagiatem ani nadużyciem ani spamem a zwykły wpisem blogowym z czyjąś opinią, jest słabe.

Nie wspominając o twoim obelżywym tonie wypowiedzi urągających mojemu ilorazowi inteligencji. Rozumiem że w ten sposób prowadzą debatę "inteligentni" ludzie? jeśli tak to z dumą przyjmuję miano posiadacza ilorazu inteligencji poniżej 100.

Domagam się cofnięcia niesłusznego downvota

Sort:  
Loading...