You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sposób na biznes: Działalność nierejestrowana

in #polish6 years ago

Wreszcie władza raczyła o tym pomyśleć. W 2001 roku musiałam założyć działalność gospodarczą-wtedy nie było żadnych ulg ale była zasada, że do ZUS zgłasza się w dniu w którym dokonało się pierwszej transakcji. Niestety przez dwa miesiące nie miałam żadnego przychodu - i musiałam się z tego tłumaczyć w ZUS-ie , dlatego po trzech miesiącach zlikwidowałam działalność (na szczęście ZUS się ode mnie odczepił). To dobra informacja dla tych co tylko chcą sobie dorabiać albo zaczynają działalność i nie wiedzą jak to wyjdzie (na próbę). Mam tylko nadzieję, że MF w interpretacji kosztów w tego rodzaju działalności nie ośmieszy się tak jak to było w przypadku opodatkowania kryptowalut i podatek będzie się płacić od dochodu - czyli uwzględniając koszty

Sort:  

Oby właśnie tak było... Narazie możemy tylko czekać na ich interpretację. Pozdrawiam :)