Szklana pułapka

in #polish8 months ago

Obok mojego łóżka stoi szklanka i pocztówka. Zestaw do łapania owadów, pajęczaków i robali, które pojawiły sie w moim mieszkaniu. Praktycznie codziennie wyrzucam jakiegoś gościa.

A ja naprawdę bardzo nie lubię robactwa. Chociaż zdarzyło mi się spać w pokoju, w którym spod boazerii na ścianie wyłaziły obrzydliwe robale, chyba pareczniki.

A ten na zdjęciu był dość spory i szybki. Wybiegł nie wiadomo skąd... albo z kąta. Dlatego wydaje mi się, że jest to kątnik domowy.

Powinnam się wzruszyć jego historią może, bo jak gdzieś przeczytałam, to on po prostu szuka miłości.

Ale może jego miłość jest u sąsiada na dole, a ja tylko pomogłam przeznaczeniu.

Sort:  

Fajnie, że nie gazeta lub papuć! :)

Niestety nie wszystkie stworzenia przeżywają kontakt ze mną... :( ale jak mogę to wskazuję im drogę do wyjścia

Tak - to kątnik. :)
Taki mamy czas, dzień coraz krótszy, owady i pajęczaki wiedzą, że pora na szukanie miłego kącika na zimowanie.

Tylko niech się tak pochowają, żeby mi się wydawało, że ich tam nie ma ;)