Podsumowanie roku 2018

in #polish5 years ago


To był rok zmian i szukania swojej drogi. Wiele rzeczy próbowałem pierwszy raz i pracowałem nad sobą. Zerknij na moje plany na rok 2018, które spisałem w kwietniu. Kilka tematów ewoluowało w inne, pojawiły się nowe cele, niektóre przełożyłem na następny rok, a pozostałe próbowałem realizować.

Zdobyte poziomy

W tym roku osiągnąłem swoje pierwsze poziomy z mojej listy Questów.

  • 2018.06 Mąż i Tata - Zostałem mężem!
  • 2018.09 Pielgrzym - Pielgrzymowałem pierwszy raz z intencjami od rodziny i znajomych - Camino Frances 780 km
  • 2018.10 Planista - Planowałem swoje cele życiowe przez 6 miesięcy (cała droga opisana na blogu)
  • 2018.10 Abstynent - Nie piłem alkoholu przez 6 miesięcy
  • 2018.12 Body Builder - Ważę poniżej 75 kg, mam 18% tłuszczu plus klatka 95 cm, talia 80 cm, biceps 33 cm i kostka na brzuchu

Małe sukcesy

Planowałem osiągnąć dużo więcej poziomów, jednak małe sukcesy też cieszą i dodatkowo sprawdziłem, czy dany cel daje mi radość. Oto lista małych kroków związanych z moimi celami.

Co jeszcze

Mam też kilka ciekawostek niezwiązanych z głównymi celami.

  • spędziłem 58 dni na wyjazdach (w 2017 było 33 dni)
  • przeszedłem 780 kilometrów w 30 dni
  • odszedłem z pracy w czerwcu
  • wróciłem na etat w listopadzie
  • pobiłem swój pływacki rekord – 4 km kraulem
  • pobiłem rekord na 50 metrów kraulem - 57 sekund
  • byłem najdalej od domu - 3 805 km (Madera)
  • wyprowadziłem się z Warszawy (wróciłem do rodzinnego miasta)
  • założyłem razem z żoną podróżniczego instagrama i opublikowaliśmy 189 postów

Wynik kopalni za rok 2018

  • Poziom główny: 1 (EXP 991)
  • Zdobyty EXP w tym roku: +826
  • Gold: 7,11 g
  • Liczba aktywnych Questów: 30
  • Liczba usuniętych Questów: 4
  • Liczba wykonanych poziomów w Questach: 5

Moim priorytetem w tym roku był ślub, wyprowadzka z Warszawy, pielgrzymka i Azja. Wspólnie z żoną zrezygnowaliśmy z wyprawy do Azji w 2018 roku.

Czas ruszać w 2019 rok! Kilof w dłoń i do roboty!

Sort:  

Hi! I am a robot. I just upvoted you! I found similar content that readers might be interested in:
http://kopalniapoziomow.pl/podsumowanie-roku-2018/