Mini-recenzję wszystkiego #001 - Energetyk Jump In z marketu Mila...

in #polish6 years ago

IMG_20180530_151559_126.jpg

Hej, tak jak już wspomniałem na steemit będę zajmował się wszystkim.

Wprowadzam nową serię pod tytułem "Mini-recenzje wszystkiego", polegać ona będzie na recenzowaniu wszystkiego w formie krótkiej, ale z argumentami mojej opini!

Na pierwszą mini-recenzję poszedł energetyk firmy "Jump In!" o smaku Mohito. A więc po kolei!

Wygląd: Jak widać z samego zdjęcia, puszka ewidentnie ma się rzucić klientowi w oczy. Czcionka kosmicznych rozmiarów i ten skaczący człowiek który ma reprezentować nazwę energetyka. Kolorystyka zielono-czarna, nic odkrywczego.

Smak: Mało gazowany, praktycznie nie czuć w nim tytułowego Mohito... Trochę słodki z lekkim posmakiem zwyklych energetyków.

Podsumowanie: Pozwolę zrobić sobie szybkie podsumowanie. A więc lepiej będzie jak dołożysz złotóweczkę i kupisz Tigera. Jeżeli potrzebujesz energii, kup sobie kawę z automatu,która i tak będzie lepsza w smaku oraz dzialaniu, niż ten energetyk...

Moja ocena : 1/10

Mam nadzieję że seria przypadnie wam do gustu, zapraszam do obserwowania i upvota! Pozdrawiam!