Bezsenność - milion myśli w głowie

in #polish2 years ago

Jestem typem sowy i uwielbiam siedzieć po nocach. Czasem nad pracą, a czasem na rozrywką. Z natury jestem spokojny, nie mam zbyt wielkich problemów, a do życia podchodzę z dużym dystansem. Taki wieczny optymista, trudny do złamania. Uważam, że nie ma sytuacji bez wyjścia, więc mam dobrą kondycję psychiczną.

Gdy jednak kładę się do łóżka, ciężko mi usnąć. W głowie pojawia się milion myśli, których trudno się pozbyć. Niekoniecznie złych. Czasem dobrych, a czasem zwyczajnych. A ja po prostu chcę usnąć… Gdy się już uda, zdarza się, że ten mały diabeł wymyśli fantastyczną zabawę w podgryzanie rolet o 4 nad ranem

B0452F8C-8A22-467D-8D71-0EE31F9F09A9.jpeg

Ale on sobie może spać. Nie musi pracować, nie musi robić zakupów, nie musi nic. Ostatnio pomyślałem, że nawet jeśli kot żyje te 15 lat, to tak jakby żył z 80, bo nie traci czasu na nieprzyjemne rzeczy. A to tylko kolejna moja nocna myśl.

Może jakaś medytacja by pomogła? Ale chyba jestem na to zbyt rozkojarzony. Dobranoc i dzień dobry.

Sort:  

Mały diabeł może, skoro ma sługę, co wszystko zrobi :)