WYDARZENIE. Blockchainowy piątek

in #polish3 months ago

W piątek, 8 marca, spotykamy się w Królestwie Bez Kresu (Biskupia 18, Kraków), aby bez specjalnej agendy porozmawiać o blockchainie i kryptowalutach. Na pewno podzielimy się naszym doświadczeniem w implementacji tej technologii w lokalu, przede wszystkim jednak chcielibyśmy by była to okazja do wzajemnego poznania się członków krakowskiej społeczności krypto. Rozpoczęcie o 19.00.

On Friday, 8 March, we are meeting at the Kingdom Without Limit (Biskupia 18, Krakow) to talk about blockchain and cryptocurrencies without a special agenda. We will certainly share our experience in implementing this technology in our premises, but above all we would like it to be an opportunity for members of the Kraków crypto community to get to know each other. Kick-off at 7pm.

Sort:  

mmmmkkkk311 wróciłeś?

Jeszcze gdy chodziłem do podstawówki, to był tam taki Paweł, i ja jechałem na rowerze, i go spotkałem, i potem jeszcze pojechałem do biedronki na lody, i po drodze do domu wtedy jeszcze, już do domu pojechałem.