Ile zarobiłem na reklamach w DCLICK?

in #polish6 years ago

Czym jest DCLICK?
Jest to dodatkowy sposób w jaki możemy dorobić na naszym blogu lokując reklamę pod naszym postem aby to zrobić musimy zalogować sie poprzez steemmconnect i pisać artykuły poprzez tą stronę artykuł bedzie normalnie widoczny na steemit jednak bedzie zawierał reklamę.

Na 3 moich postach dołaczyłem tą właśnie reklamę uzbierałem $1.68 niewiele ale zawsze coś jeżeli ktoś pisze dużo i ma duży zasięg może sporo uzbierać bo jedno kliknięcie w naszą reklamę to od $0.12 do $0.20
dclicet.png

Wystarczy po zalogowaniu na stronie kliknąć w Monetize i pisać artykuł reklama zostanie dołączona automatycznie $ otrzymujemy w tokenach DCLICK możemy czekać na ich wejście na giełdę bądz zamienić na upvote naszych postów aktualnie jest przeliczny w stosunku 1 DCLICK = $1 Link do stony znajdziecie poniżej.


Sponsored ( Powered by dclick )

dclick-imagead

Sort:  

Czyli 1 DCLICK równa się upvotowi o wartości 1 STU tak?

Posted using Partiko Android

Jezeli uzbieramy powyżej 2DCLICK czyli powyżej $2 możemy zamienić to na głos o wartości $2 jeszcze nie sprawdzałem jak to dokładnie działa ale tak pisze na stonie w zakladce Faq

dclicked and upvoted :) Have a wonderful day @kryptomario

click & upvoteed

Congratulations @kryptomario! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 200 comments. Your next target is to reach 300 comments.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Meet the Steemians Contest - The results, the winners and the prizes
Meet the Steemians Contest - Special attendees revealed
Meet the Steemians Contest - Intermediate results

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

dclicked back ;)

Czyli jak rozumiem, żeby dostać tokeny za reklamę, ktoś musi kliknąć w ten banerek na dole? Czy on zawsze jest tylko taki czarny z napisem DCLICK, czy mogą w tym miejscu wyskakiwać jakieś reklamy komercyjne? Ciekawe jak to się przyjmie na steemit.

Póki co upvote i dclick dla Ciebie

Tak dokładnie ktoś musi kliknąc w ten baner mogą wyskakiwać różne i okazało się że z automatu po uzbieraniu 2 DCLICK wymienia nam to na upvote za $2 tak jak dostałem za ten artykuł

Dzięki, przejrzałem dokładnie informację na stronie i właśnie opublikowałem swój pierwszy post z DCLICKiem. Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce, ale widzę, że ta reklama nie jest zbyt agresywna, więc powinna zostać przyjęta pozytywnie.

Click ode mnie, jakiś czas temu tego używałem i teraz wracam znowu. Jak chcesz to mi kliknij w baner fioletowy pod dzisiejszym postem to ci dam poradę jak tak zrobić.

Congratulations @kryptomario! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 1500 upvotes. Your next target is to reach 1750 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!