You are viewing a single comment's thread from:

RE: Książki, które polecam - Marzec

in #polish6 years ago

Bardzo fajny wpis :) Dzięki za polecenie różnych książek!

Trylogię "Millenium" zamierzam przeczytać. Póki co oglądałem same filmy, ale bardzo mi przypadły do gustu.

Dzieła Lema muszę nadrobić. "Solaris" czytałem i mam bardzo dobre wrażenia, natomiast o "Śledztwie" chyba nawet nie słyszałem.

"Listy" bardzo chcę przeczytać. Kiedy w szkole średniej polonistka poleciła mi opowiadania Hłaski, z miejsca polubiłem tego autora. Od siebie polecam pierwszą jego książkę jaką czytałem: "Baza Sokołowska. Pierwszy krok w chmurach".

"Krótka historia prawie wszystkiego" ma niezwykle dobre recenzje z tego co widzę. Chyba się zainteresuję tą pozycją :) Początkowo skojarzyło mi się z "Nic bardziej mylnego" Radka Kotarskiego.

Krótkim opisem "Zniknięcia słonia" zaintrygowałaś mnie :) To może być bardzo ciekawy zbiór opowiadań. Może kiedyś uda mi się po niego sięgnąć .

Ja rekomenduję "Chatę" Williama Paula Younga oraz "Chłopca z latawcem" Khaleda Hosseiniego. Jednak ostrzegam: można się nieźle wzruszyć :)