You are viewing a single comment's thread from:

RE: Rozważania na temat prywatności

in #polish4 years ago (edited)

Okazuje się, że Avast, też ma ostatnio kłopoty
https://www.scmagazine.com/home/security-news/apts-cyberespionage/avasts-network-penetrated-ccleaner-targeted-again/
Bardzo ciężko jest polecać, jakieś produkty, bo co chwila ujawniane są jakieś włamania, tak jak ostatnio było z polecanym przez niemal wszystkich NordVPN, a dopiero teraz firma przyznała się, że w zeszłym roku wyciekł ich klucz prywatny i krąży po sieci.

Sort:  

W takim razie usunę to z artykułu. Może tak będzie ostrożniej.

O nie. Ja używam Avasta, CCleanera i jeszcze... MalwareBytes. Może jednak usunę te programy. 🤔😉
A tak na poważnie, może by tak później poszukać alternatywy. Dzięki za cynk.

Obawiam się, że mało jest dobrych darmowych alternatyw. Może zamiast odinstalowywać, używaj ich rozsądnie, jak zobaczysz, że po ' 'czyszczeniu' CC komputer nadal jest wolny to wiedz, że coś się dzieje...
Większość operacji dzieje się obecnie w przeglądarkach, więc może zamiast używać CC może wystarczyłoby podkręcić ustawienia w przeglądarce, żeby czyściła historię i cache przed zamknięciem. Dostępne są też dodatki antywirusowe na przeglądarki.

Posted using Partiko Android

Ja powiem tak, że do niedawna miałem wykupioną subskrypcję premium na CCLeaner, ale zapomniałem ją przedłużyć, bo jestem zbyt leniwy. Ja tam na CCleaner nigdy nie narzekałem. To samo jest z Avastem, mam wykupioną subskrypcję na wersję premium do stycznia, ale pewnie też zapomnę jej przedłużyć. Ale ostatnio Avast zaczyna mnie wkurzać, robi się zbyt nahalny, próbując wyciągnąć więcej hajsu za dodatkowe "usługi", typu VPN i inne.

Mam też ściągniętą wtyczkę Avasta na przeglądarkę i działa ona sobie w tle.