You are viewing a single comment's thread from:

RE: Kończy się dzień, nie ma nadziei...

in #polish6 years ago

Jak pobudzasz apetyt na zwiedzanie :)
Jak kiedys bedzie czas i okazja z chęcia wybiorę się pałętąć po budynku Z (może do tego czasu dzieciaki podrosną na tyle, że będą chciały ze mną, kto wie)

Kurcze, Własnie mi się przypomniało, że dziś i jutro jest "zajrzyj do huty" a ja się nie zapisałem na żadna wycieczkę.... Musze obadac cyz jest cos ciekawego

Sort:  

No jest... ja się za późno zorientowałam. Miałam ogromną ochotę wejść na teren kombinatu, ale pomyślałam, że mam jeszcze czas - coś sobie zostawię na przyszłość. I tak poznałam Hutę lepiej w ciągu ostatnich wakacji, niż przez całe moje życie :)

Twoim maluchom (jak podrosną) mogą się spodobać szczególnie schrony - widziałam sporo dzieciaków na zwiedzaniu. Przymierzały maski, bawiły się centralą telefoniczną, uczyły się obsługi starego telefonu :), widać było, że to frajda dla nich.