Praca i jednocześnie przyjemność?

in #polish6 years ago

Zawsze zastanawiało Mnie dlaczego większość pracuje na etacie i powtarza te same czynności
każdego dnia zamiast znaleźć rozwiązanie które pozwoli im robić coś produktywnego i jednocześnie dla siebie.
Praca na etat Cię nie rozwija, jest pozbawiona często perspektyw . Automatycznie podlegasz komuś i ten ktoś może
mieć do Ciebie szacunek jak i może go nie mieć. Dlaczego ludzie tak nie wierzą w swoje możliwości? Dlaczego nie próbują czegoś zmieniać tylko pasuje im taki przysłowiony "kurwi dołek'? W Polsce jeśli pracujesz w taki sposób to nigdy niczego nie osiągniesz. Wydasz wszystko na wynajem mieszkania i czynsz ... a gdzie tu jeszcze kupić coś do jedzenia? A gdzie pieniądze na Twoje potrzeby i szczęście? Czy Tak cenisz swoje życie? Czy chcesz być niewolnikiem pracując do 60 r życia? Przecież każdy młody i w miarę ogarnięty polak wie że na emeryturę nie masz na co liczyć. :) Dostaniesz w najlepszym przypadku pareset zł ... To na to pracowałeś tyle lat? Żeby dostać takie gówno? Nie mam nic do tego,że ktoś chcę pracować takim systemem. To jest każdego życie i ma prawo żyć tak jak chce. Ja pracowałem takim systemem głównie za granicą... w Niemczech. Czułem się jak niewolnik...po powrocie schudłem z 6kg niczym z obozu. Ale przynajmniej oszczędziłem sporo pieniędzy i mogłem kupić sobie np najnowszy komputer, dzięki któremu teraz pracuję na siebie :) Mogłem zakupić lustrzankę i robić ciekawe materiały. Jeśli ktoś potrzebuje pieniędzy na start to niech jedzie na chociaż kilka miesięcy zarobić i niech wróci. Inwestycja w siebie jest ważna. Trzeba zainwestować w coś aby później móc zbierać z tego profity.

Nie bój się inwestować w to co kochasz. Nie fajnie by było uniezależnić się od wszystkich i czerpać przyjemność z tego co robisz? Nie fajnie by było na tym jeszcze sobie zarobić? Początki są trudne, ale ważne jest, aby żyć z myślą przestawienia się na coś lepszego. Ja zawsze myślałem że nie chcę żyć jak większość...to jest zbyt przeciętne. Bo Każdy to robi.
Oddają swój cenny czas innym ludziom... sprzedają go po to by utrzymać mieszkanie na kolejny miesiąc. To jest komedia jeśli ktoś nie próbuję niczego zmieniać.

Doceń że jesteś zdrowy i zmień swoje życie na lepsze. Doceń to że MOŻESZ, doceń że DECYZJA NALEŻY DO CIEBIE.
Oddaj siebie w swoje własne ręce, zamiast oddawać się innym.

F101_1508_595.jpg

Sort:  

Congratulations @lowerpat! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes
Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard Ranking update - Resteem and Resteemed added

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!