Złote myśli - moje odpowiedzi w konkursie Pele-Mele

in #polish5 years ago

złote myśli.jpg

Zachęcony przez @rozku przystępuję do udziału w konkursie.

1. Jak to się zaczęło?

Pierwszy raz o portalu Steemit usłyszałem na filmie od Kelthuza, gdzie omawiał właśnie czym są serwisy Steemit oraz DTube. Nie pamiętam dokładnie czyj profil zacząłem obserwować jako pierwszy, ale jednymi z pierwszych byli m.in. @kusior, @bowess, @wadera, @rozku, @fervi, i @glodniwiedzy.

2. Twoje małe, drobne przyjemności.

Muzyka, dobry utwór to jest to. :)

3. Kurs życia

Kurs skutecznego inwestowania pieniędzy. Byle w takiej książce były opisane metody, które działają naprawdę.

4. Fragment utworu muzycznego, dla którego warto żyć.

5. Z czego jesteś dumny? Co Ci się ostatnio fajnego udało, przytrafiło, osiągnęło?

Mój Fanpage na Facebooku przekroczył ostatnio liczbę 3 tys. fanów.

6. No dobra, życie to nie bajka. Co robisz gdy coś Cie na maxa wkurzy, zezłości, zirytuje?

Czytałem o tym, że rozładowywanie złości nie jest dobrym pomysłem, zamiast tego trzeba się wyciszyć i odciąć od negatywnych myśli. I to była dobra porada. Mnie pomaga medytacja albo zajęcie się czymś innym.

7. Za jakie - na pozór banalne i niewinne pytanie, "mógłbyś czasem zabić"?

Wszelkie narzucające się pytania typu: "Kiedy się w końcu ożenisz?"

8. Najciekawsza animacja, jaką ostatnio odkryłeś. (Filmik, teledysk, krótka bajka (niekoniecznie dla dzieci!), którą warto zobaczyć.

Stare, ale warte przypomnienia:

9. Ulubiony blog, strona w Internetach.

Wykop, można tam znaleźć prawie wszystko.

10. Motto życia.

Motto? "Mi to lotto". ;)

11. Wymarzony hipek.

Ratel miodożerny. Nieustraszony twardziel w świecie zwierząt i w dodatku taki słodziak.

12. Jeden z najbardziej optymistycznych widoków, to.....

W ostatnim czasie kurs Bitcoina. Rośnij malutki, rośnij dalej.

13. Ulubione zestawienie 2 kolorów.

Biało-czerwone to nasze barwy niezwyciężone!

14. Sytuacja, która robi na Tobie ogromne wrażenie.

"Tank Man" - "Człowiek przeciwko czołgom", znany też jako "Nieznany Buntownik". Mężczyzna, który dzień po krwawym stłumieniu protestów na placu Tian’anmen w Chinach na chwilę zatrzymał kolumnę czołgów wracających z akcji. Udało mu się wdrapać na czołg i powiedzieć parę słów do załogi.

15. Masz tu na stole kartę kredytową bez limitu. Proszę obsłuż się i kup sobie wymarzony środek transportu. Co to będzie?

Mały, osobisty helikopter na szybkie podróże.

16. Jeśli pierogi to tylko...?

Z mięsem.

17. Niespełnione dotąd dziecięce marzenie to...

Posiadanie skarbca, takiego jaki miał Sknerus Mckwacz. :D

18. Twój najlepszy artykuł (tekst, zdjęcie, stream :) na Steemit.

Były dwa takie teksty, w które włożyłem dużo serca, jak i merytoryki, czyli artykuł o przykładach dyskryminacji mężczyzn oraz artykuł o tym, jak pokochałem ekonomię. Przy wszystkich zresztą tekstach się staram, ale te dwa pamiętam najbardziej.

No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że moje odpowiedzi się wam podobały.

Sort:  

Ratel miodożerny - to faktycznie słodziak 😳
ale przynajmniej zabezpieczyłby Cie przed towarzystwem węży :D

Twój artykuł o ekonomii był rewelacyjny 💜

Dzięki. :)

Afride - zawsze lubiłem ten kawałek, ale przekaz niepokojący: "Sell your soul, not your whole self"

Nie zwróciłem nawet wcześniej uwagi na ten fragment, pewnie jakaś metafora.

Takie "metafory" są w 99% produkcji światowej pop-kultury. Celem ma być programowanie/modelowanie człowieka w kierunku egocentrycznej emancypacji i nastawieniu antykuturowym, okultystycznym. Dostępne są nawet wywiady z lat 70-90 w których wypowiadają się ludzie sterujący tym biznesem - także to żadna tajemnica.