You are viewing a single comment's thread from:

RE: [GS:Symbiont] Legion [1-03]

in #polish6 years ago (edited)

No to nam teraz zagwozdkę dałeś xD

#EDIT1: Człowiek jeszcze nie strzelił, więc raczej już nie strzeli, szczególnie jeśli utwierdzimy go w przekonaniu, że jesteśmy "udomowieni"

#EDIT2: O ile mnie nasza wspólna pamięć nie myli, zostaliśmy stworzeni by chronić ludzkość, więc zdobycie ich zaufania, czy chociaż zlokalizowanie ich, jest dobrym pomysłem niezależnie od naszych dalszych posunięć.

Sort:  

Ludzie mam pytanie ;) jakiej płci jest nasz lis?

Na chwilę obecną nie jest to sprecyzowane.

Jeżeli zajdzie taka konieczność to prawdopodobnie rzucę monetą ;]

Edit: Chyba że ktoś ma inną propozycję?

Ja optuję za samcem - znacznie prościej. A teraz przyszło mi do głowy że mogą chcieć nas wykastrować xD Bądź wysterylizować, jeśli ostatecznie zostaniemy samicą :)