#10 Marysine czytadełko 📖

in #polish2 years ago

image.png

Hej!

Ostatnio opowiadałam Wam o super akcji Czytajpl, w której macie do wyboru 12 książek (większość z audiobookami) za darmo do przeczytania! Ja wybrałam lekką książkę Magdaleny Witkiewicz pt.„Srebrna łyżeczka". Reszta książek, oprócz „Żałobnicy" mnie nie zainteresowała :/ Natomiast „Żałobnicę" zostawiam sobie na przeczytanie w wersji papierowej, bo mam ją w bibliotece 😁

Co do książki, jest napisana lekko i błyskawicznie się ją czyta. Opowiada o historii młodej dziewczyny, która musiała dorosnąć za szybko. Przez ten przeskok nie miała tak naprawdę dzieciństwa, ani nie miała czasu być nastolatką. W najtrudniejszym czasie jej życia poznaje Konrada - starszego o około 10 lat mężczyznę, który zmienił jej życie i pokazał jej jak piękne może być. Ale czy Lidia - główna bohaterka nie będzie chciała przeżyć nastoletnich chwil w dorosłym życiu?

Nie zabrakło również tajemnicy rodzinnej Lidii, którą powoli odkrywa.

Hmmm... Książka bardzo fajna, ale nie rozumiem nadal sensu relacji ojca Lidii i jego żony. Nie będę tutaj spoilerować, ale jeśli przeczytacie lub przeczytaliście książkę to dajcie znać co o tym myślicie.

Magdalena Witkiewicz już od kilku lat jest moją ukochaną autorką, po której książki zawsze sięgam gdy mam tzw. zastój czytelniczy. Gdy nie mam ochoty czytać, lektura jej autorstwa jest miłą odskocznią i pozwala się uwolnić od niechęci do czytania. Jej książki to głównie lekkość, która wiedzie cię aż do końca i nawet nie wiesz kiedy je kończysz ;)