Spacer do lasu 🌲🌳

in #polish3 years ago

Witajcie!

Dawno nie byliśmy w lesie, więc postanowiliśmy się wybrać, zważając na to, że jeszcze nie ma błota, a zapowiadają duże opady, więc warto wybrać się teraz.

Rolnicy ostatnio zaczęli już uprawiać swoje pola i przy okazji odkryli wejście do lasu 😲 Wcześniej zakrywały go gałązki i nie dało się tak naprawdę tam wejść. Postanowiliśmy sprawdzić, jak to tam wygląda i znalazłam moje następne ulubione miejsce.

image.png

Znalazłam też różne kwiatki. Babcia mi powiedziała, że kiedyś w lasach było ich mnóstwo i tworzyły takie białe polanki, co wyglądało jakby leżał śnieg. Mówię tutaj o zawilcu:

image.png

Znalazłam również takie:

image.png

image.png

Były też modrzewie o różnych kolorkach:

image.png

image.png

image.png

Udało mi się znaleźć jedynie taką polankę:

image.png

Stworzyliśmy również bukiecik, który teraz stoi w salonie:

image.png

No i oczywiście, kto musiał z nami pójść?

image.png

Do usłyszenia!