Moje przeżycia ze źródełkiem miłości w Karpaczu/ My experience with lover's water in Karpacz

in #polish6 years ago

Dobre źródło- gwarancją szczęścia w miłości?

Ciekawa jestem czy ktoś z was słyszał o cudownym żródełku miłości przy kaplicy św. Anny na wzgórzu Grabowiec. Ja o tej legendzie dowiedziałam się od jednego z mieszkańców Karpacza podczas mojego tygodniowego pobytu w tym właśnie mieście. Według podań należy nabrać dosłownie wody w usta i okrążyć znajdującą się nieopodal kaplicę siedem razy, nie połykając ani kropli w trakcie biegu.Jeżeli pannie uda się dobiec bez utraty kropli spotka ona prawdziwą miłość i będzie szczęśliwa. Zadanie to jednak w cale nie jest takie łatwe jakby nam się mogło wydawać, ponieważ kaplica jest sporych rozmiarów. Ja osobiście nie próbowałam tego, gdzyż od niespełna dwóch lat jestem szczęśliwą mężatką, ale widziałam jak kilka dziewczyn biegało dookoła kaplicy z wodą w ustach.

Good water-Does it give you happiness in love?

Do you hear about good lover's water at santa Anna's kirk on Grabowiec hill in Poland? This legend told me one of Karpacz's inhabitant when I was in this town. According to legend, girls must take water to their lips and later they have to go around kirk which is near this water. Girls must run in seven times and they can't loose any drops. If singles doesn't loose drop, they will be have happines and fall in love in good boy. This task is difficult because this kirk is big. I didn't try this because I'm married and I'm happy, but I saw a few girls who go around this kirk with water in lips.

k1.jpg

Trasa ta jest idealna także dla wszystkich par. Nie ma tam wymagajacych podejść, a większą część szlaku pokonujemy przez cichy i romantyczny las. Woda z tego źródełka podobno ma też moc uzdrawiającą więc warto się jej napić. Polecam tę wycieczkę wszystkim, którzy lubią odkrywać coś nowego, niekoniecznie oczywistego.

This trip is good also for all couples. This route is gentle and more time we go through quiet and romantic forest. We can drink this water because thanks of this we can fell better. I recommend this trip everybody from all warld who want to get to know something new and mysterious things.

k2.jpg

k3.jpg